  • 1. Data: 2004-07-09 18:37:08
    Temat: obowiązywanie Uchwały Rady Miejskiej.
    Od: "Don Kich (OT)" <donkich_KASUJ_@poczta_KASUJ_.fm>

    Witam.
    Na posiedzeniu dnia _21 czerwca 2004 r._ Rada Miejska podjęła uchwałę.
    W treści jest zapisane, że
    "Uchwała wchodzi w życie z dniem _1 lipca 2004 r._".

    W Biuletynie Informacji Publicznej została umieszczona _8 lipca 2004 r_.

    Oprócztego uchwała zawiera zapis "Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku
    Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego". Do dnia dzisiejszego _nie
    została_ ogłoszona.

    W związku z tym mam pytanie: od kiedy Uchwała obowiązuje?

    Czy mógłbym "bronić się" nieopublikowaniem jej w BIPie (przed 8 lipca)?
    Lub w DU Woj. Św. (do teraz)?

    dzięki za odpowiedź.

    Don Kich (OT)

    PS. chodzi mi o "zasadę", ale jakby ktoś chciał wiedzieć, to konkretnie
    uchwała Nr XXIX/542/2004 (www.bip.kielce.pl -> Uchwały rady Miejskiej)

    --
    +--------------------------------------------+
    | Dwa plus jeden nigdy nie równa się cztery, |

  • 2. Data: 2004-07-09 18:49:09
    Temat: Re: obowiązywanie Uchwały Rady Miejskiej.
    Od: "Mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Don Kich (OT)" <donkich_KASUJ_@poczta_KASUJ_.fm> napisał w
    wiadomości news:ccmoq1$4hk$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > została_ ogłoszona.
    >
    > W związku z tym mam pytanie: od kiedy Uchwała obowiązuje?

    Po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia - tak stanowi przepis.
    Obowiązuje jeżeli zopstanie ogłoszona w dzienniku Urzędowym, wcześniej nie
    ma mocy prawnej.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2004-07-09 18:55:26