  • 1. Data: 2004-07-09 18:11:03
    Temat: Re: PLIZZZZZ podpowiedzcie [odpowiedzialność kadry kieroniczej]
    Od: "WojtekPL" <l...@U...pl>

    ups - wybaczcie. że się zdublowało......
    WP

  • 2. Data: 2004-07-10 18:07:52
    Od: "WojtekPL" <l...@U...pl>

    Witam,

    Poszukuję jakiegoś w miarę pełnego tekstu dotyczącego odpowiedzialności
    kadry kieroniczej i dyrektorskiej za decyzje (polecenia służbowe) w stosunku
    do pracowników. Przeszukałem już grupę o googla ale z marnym skutkiem.

    Nie ukrywam, że jest to dla mnie bardzo pilne.

    Z góry wielkie dzięki za podpowiedzi i/lub linki.

    Pozdrawiam

    WojtekPL