  • 1. Data: 2005-07-05 09:07:55
    Temat: [pewnie juz bylo] koszty reklamacji
    Od: "Doker" <d...@w...pl>

    Czesc.
    Kupilem aparat przez internet. Za posrednistwem aukcji Allegro.
    Aparat przyszedl DHL-em. Ostatnio się popsuł.
    I teraz sedno: firma odpowieda mi, ze mam przyslac aparat oraz, ze koszty
    ponosze ja,
    a w przypadku gdy reklamacja zostanie uznana, odsyłają na swój koszt.

    Czy nie powinnie mi zwrocic takze kosztow wysyłki?

    Bardzo bym prosil o jakies zrodla - linki do regulacji prawnych dotyczacych
    reklamacji w takim przypadku jak moja.

    Dziekuje i pozdrawiam.
    Doker