  • 1. Data: 2005-07-05 05:29:10
    Temat: Jak zmusić wszelkimi prawnymi środkami...
    Od: "Agnieszka Tomaszewska" <a...@m...pl>

    gminę do działania. Jesteśmy grupę rodziców i mamy takie marzenie, żeby
    nasze dzieci miały w gminie przedszkole, albo przynajmniej ognisko
    przedszkolne. Niestety wszystkie nasze pomysły zostają skwitowane brakiem
    finansów. Dlatego mam pytanie: czy można jakoś zmusić gminę do działania w
    tym kierunku, może jakaś inicjatywa obywatelska, referendum... Obiło mi się
    również o uszy, że matki niepracujące mają prawo do kilku godzinnej opieki
    przedszkolnej, ale co jeżeli gmina takiego przedszkola nie posiada, czy
    powinna je stworzyć? Może ktoś ma jakiś pomysł? Serdecznie z góry dziękuję.
    Agnieszka