  • 1. Data: 2005-07-05 08:39:04
    Temat: ZUS - działalność gospodarcza - ulgi
    Od: "Robert" <r...@i...pl>

    Witam
    Kilka dni temu z jednym z serwisów informacyjnych podano, że osoby które
    wcześniej nie prowadziły działalności gospodarczej a które to rozpoczną
    takową będą mogły liczyć na niższe składki ZUS przez 24 miesiące a w
    niektórych przypadkach będą z takiej składki zwolnieni. Czy coś juz więcej
    na ten temat wiadomo ??? W szczecińskim oddziale ZUS niestety nic się
    dowiedzieć nie można. Jeszcze jedno pytanko: czy jeśli spełniam w/w warunki
    i rozpocząłem działalność 1 lipca 2005 to czy będę mógł z takiej formy w
    przyszłości skorzystać???

    Pzdr
    Jacek

  • 2. Data: 2005-07-05 12:46:13
    Temat: Re: ZUS - działalność gospodarcza - ulgi
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Kilka dni temu z jednym z serwisów informacyjnych podano,

    To dopiero
    projekt.http://emerytury.wp.pl/POD,3,a,2,b,4,wid,731
    1970,wiadomosc.html

    HaNkA

  • 3. Data: 2005-07-05 15:14:25
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

> [...]
    warunki
    > i rozpocząłem działalność 1 lipca 2005 to czy będę mógł z takiej formy w

    W piątek Sejm uchwalił, że rozpoczynający działalność będą płacić
    niższy ZUS.
    Ale czy to obiązuje od 01.07.2005 to nie znam się.
    Informacja pochodzi z portalu Gazeta.pl