  • 1. Data: 2006-11-09 17:26:12
    Temat: pełnomocnictwo przy składaniu wniosku o KW
    Od: d...@o...pl

    Jak w temacie, kupiłam mieszkanie z moim narzeczonym i właśnie
    wypełniamy wnioski.
    Zastanawiam się własnie czy przy składaniu tego wniosku muszę mieć
    upoważnienie od mojego narzeczonego?? no i od spółdzielni - bo
    społdzielnie też się wpisuje na wniosku...
    Bardzo prosze o odp.

  • 2. Data: 2006-11-09 23:44:23
    Temat: Re: pełnomocnictwo przy składaniu wniosku o KW
    Od: "PaskaL" <p...@o...pl>

    Nie jest potrzebne Ci upowaznienie. Wnioski złożyć może osoba
    trzecia byle podpisy zostały złożone i opłata dokonana.

    PozdrawiaM