  • 1. Data: 2006-11-09 19:52:27
    Temat: Prawa autorskie dotyczące materiałów szkoleniowych
    Od: "^cypis^ vel. SQ9JTI" <l...@g...com>

    Witam,
    w ostatnim czasie prowadziłem szkolenie w pewnej spółce zajmującej
    się przygotowaniem pracowników z różnych dziedzin. W związku z tym
    musiałem przygotować materiały dla siebie jak i dla kursantów.
    Opatrzyłem je notką, że jestem ich autorem i na jakie potrzeby
    został przygotowany skrypt.
    Pytania brzmią: czy mam obowiązek udostępnić materiały, które
    spreparowałem, działowi szkoleń tejże spółki, celem sprawdzenia
    ich (szk.) jakości, czy też jest to tylko moja dobra wola; czy inna
    filia tej spółki może wykorzystać moje materiały bez mojej wiedzy
    (domyślam się, że nie, ale wolę to mieć na piśmie ;) ), a jeśli
    tak, to czy mam prawo sprawdzić z jakich materiałów korzystają,
    jeśli przeprowadzane jest to samo szkolenie?
    Dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam,
    ŁP