  • 1. Data: 2006-11-09 16:24:12
    Temat: prawo do wglądu w dokumentacje ?
    Od: Badman <b...@a...pl>

    Witam
    Podobno przysługuje mi wgląd do dokumentacji, którą zgromadziła firma
    ubezpieczeniowa z kolizji. Chciałbym zrobić jej dokładną kopie. Z tego
    co się orientuję dokumentacja jest w siedzibie sporo oddalonej od mojego
    miejsca zamieszkania, więc jak tam pojadę chciałbym mieć 100 %
    pewność, że dostanę kopię. Na jakie przepisy się powołać, abym
    miał do niej wgląd i mógł dokonać jej kserokopii ?
    Badman

  • 2. Data: 2006-11-09 21:56:13
    Temat: Re: prawo do wglądu w dokumentacje ?
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Badman wrote:
    > Z tego
    > co się orientuję dokumentacja jest w siedzibie sporo oddalonej od mojego
    > miejsca zamieszkania, więc jak tam pojadę chciałbym mieć 100 %
    > pewność, że dostanę kopię.

    To zadzwoń i spytaj czy dostaniesz. A jak potwiedzą, to dogadaj się w
    sprawie przesłania Ci kopii pocztą, oszczędzisz na paliwie.

    -------------------+
    -------------------+

  • 3. Data: 2006-11-09 22:18:43
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > pewność, że dostanę kopię. Na jakie przepisy się powołać, abym
    > miał do niej wgląd i mógł dokonać jej kserokopii ?

    Na moje gadanie usłyszałem "Oczywiscie ze ma pan prawo, prosze złozyc
    wniosek w tej i poczekac na rozpatrzenie".

    Generalnie mozesz miec prawo ... ale dadzą ci te papiery np. za miesiac.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 4. Data: 2006-11-10 12:36:59
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > Na moje gadanie usłyszałem "Oczywiscie ze ma pan prawo, prosze złozyc
    > wniosek w tej i poczekac na rozpatrzenie".
    >
    > Generalnie mozesz miec prawo ... ale dadzą ci te papiery np. za miesiac.

    Ktora to taka "sprytna" ubezpieczalnia ?

    K.

  • 5. Data: 2006-11-10 13:07:47
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Ktora to taka "sprytna" ubezpieczalnia ?

    A chociazby Compensa ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl