  • 41. Data: 2006-02-28 18:43:01
    Temat: Re: pedofilia-podstawa prawna
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
    napisał w wiadomości news:0nv802pj53fnqb9nup5ahhmd2f5b52op70@4ax.com...
    > Tego nie twierdzę, ale sądzę, że koło 17 - 18 r. ż.
    Gdzieś czytałam, że bodajże w 15 roku życia.

    > Gwoli ścisłości - dawniej było tak, że wiek dla mężczyzn to 21 lat, a
    > dla kobiet 18. Wynikało to z tego, żeby 19-latkowie nie uciekali w
    > małżeństwa przed służbą wojskową. :-)

    Wiem, że teraz dowód dostaje każdy 18-latek, ale wydawało mi się, że nadal
    facet powinien mieć 21 lat przy np. zawieraniu małżeństwa. Wydawało mi
    się....:)

    > I tu się mylisz - wejdź pod pierwsze lepsze liceum i spróbuj
    > porozpoznawać wiek uczennic.
    > Zobaczysz, że niejednej 16-latce przypiszesz 19 lat i vice versa.:-)

    Przyznaję, że dziś pannice są tak zmalowane, że częściej wyglądają na
    bardziej dorosłe, ale ja osobiście nie mam takich kłopotów. Może dlatego, że
    mam siostrzeńca w podobnym wieku i się naoglądałam młodzieży. Ale zawsze
    można się upewnić przecież, prawda> Tak robią dorośli ludzie. W końcu
    człowiek zazwyczaj chce cos wiedzieć o drugiej osobie zanim sie zaangażuje.
    Pomijam przypadki celowego mataczaczenia ze strony podlotków.
    Zresztą, po co tu się spierać, mnie chodzi tylko głównie o świadome
    wybieranie małoletnich partnerów do łóżka. Trudno mi wyobrazić sobie wspólną
    płaszczyznę porozumienia emocjonalno-intelektualnego pomiędzy np.
    30-latkiem, a 14-15 latką. Dla jednej strony problemem jest znalezienie
    pracy lub zapłacenie wierzytelności, a dla 2-giej strony dramatem jest pała
    z polskiego, niemożność kupna ciuszka i ew. szlaban na komputer. Tego chyba
    nie muszę tłumaczyć.

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 42. Data: 2006-02-28 22:33:42
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości
    > Akulka napisał(a) w wiadomości: ...
    > Dla mnie zestawienie tych czyów i kar jakieś niewspółmierne...

    Dla mnie również oczywiście. Cóż, czasami dochodzi do ekstemów zarówno po
    jednej jak i po drógiej stronie prawa... Niestety. Więzienie wg mojej opini
    powinno być dla złoczyńców i degeneratów.

    > W temacie kwalifikacji czynów i rozszerzania pojęć: dziś w PR1 chyba
    Gosiewski
    > nazwał łapownictwo zbrodnią. Dla równowagi: mówi się o "złodziejach" tel.
    > komórkowych. A chodzi o rabunki i wymuszenia rozbójnicze a nie kradzieże.

    Gosiewski działa mi na nerwy.... zwłaszcza, ze chyba z mojego regionu
    pochodzi...:(

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 43. Data: 2006-03-01 03:50:09
    Od: panda <p...@n...net>

    On Sat, 25 Feb 2006 10:02:35 +0100
    "ag" <o...@g...pl> wrote:

    > "Muppet" <m...@N...pl> wrote in message

    > No i taka była podstawa prawna - a ludzi tych jeszcze nie osądzono jak
    > piszesz tylko zatrzymano sprzet i co poniektórych z nich;

    > Wystarczy żeby nie mieli zablokowanego wysyłania w programach P2P i już
    > "rozprowadzają" - idenyczna sytuacja jak z wałkowanym na PSP tematem
    > oprogramowania, muzyki i filmów;

    Teoretycznie tak, ale takich zombie to w Polsce jest wielu.

    Niech prokurator udowadnia.

> [...]
    > użytkowników P2P - Hiszpanie skopiowali pomysł RIAA i wyszukiwali _znane im_
    > pliki po nazwach( sprawdzali zapewne dlugość,lub nawet sami ściągali w
    > celach dowodowych) - jak znaleźli to zapisywali IP i z danymi przekazywali
    > je odpowiednim służbom w poszczególnych krajach; Prawdopodobnie wystawili
    > też kompa-pułapkę z autentycznymi zdjęciami/filmami o najpopularniejszych
    > nazwach w sieciach P2P; Metoda obarczona dużym ryzykiem błedu - jak pokazują
    > doswiadczenia amerykańskich stowarzyszeń "antypirackich" z pozywaniem

    Tylko ze sa to sprawy cywilne i RIAA jest do tylu na tym interesie.

    Koszta jednego procesu przekraczaja zyski z ewentualnych wyrokow.

    RIAA chwali sie pozwami, ale jak narazie o chociaz jednym wyroku nie slychac.

    No i w procesie cywilnym obie stroy musza wykladac kawe na lawe.

    W procesie kryminalnym pocic misi sie jedynie prokurator.

    > i drugi:
    > "W stolicy efektem czterech przeszukań są zarzuty wobec dwóch osób.
    > Postawiono je m.in. Witoldowi K., studentowi matematyki, mimo że w momencie
    > nalotu policji nie było już zabronionych treści na dysku jego komputera.
    > Podstawą zarzutu jest wiarygodna informacja z Hiszpanii, że dziecięcą
    > pornografię sprowadzał."

    Wiarygodna? Chyna dla magistra Ziobro.

    Guardia Civil to takie ORMO.

    Przekazali kiedys FBI odciski palcow z zamachow bombowych w Hiszpanii.

    Nie trzeba mowic ze padlo na wyznawce pewnej religii niechrzescijanskiej.

    Przeszukanie, areszt, konferencje prasowe a la Ziobro.

    ... i kiszka.

    Guardia Civil klamala.

    A na dodatek oskarzonym byl prawnik z zawodu.

    No i teraz dzielne FBI dostaje wolnego stolca, ale juz jako pozwane
    i na rownych prawach na sali sadowej.

    http://www.ord.uscourts.gov/Mayfield/mayfield.htm

    http://www.google.com/search?hl=en&q=brandon+mayfiel
    d&btnG=Google+Search

> [...]
    > znaleziono nic, a odtwarzanie historii nic nie da bo np. dysk został
    > nadpisany kilka razy lub wyzerowany przy okazji formatu jakimś killdiskiem
    > (nie wspominając już o szyfrowaniu dysku - np. koder sprzętowy dziś
    > reklamowany na liscie dysk. dot. torrentów) to dowodem prouratury będzie
    > tylko hiszpańska "zalakowana koperta" - zapewne z logami co dany IP czy MAC
    > rozpowszechniał i ściągał.
    >
    > Teraz tylko czekać na naloty na sieci osiedlowe jak się okaże że ściągał
    > ktoś zza NATu , bo w końcu:
    > "Policjanci z CBŚ wspierani przez biegłych informatyków wykryli też, że

    zaraz.

    kto stwierdzil ze pedofilskie?

    Czy aby nie mowimy o zarzucie?

    > przechodziły również przez cztery serwery firm
    > pośredniczących między internetem a prywatnymi odbiorcami - dwa z nich
    > zlokalizowano w Trójmieście.
    >
    > - W przypadku serwerów na razie nie udało się ustalić indywidualnych
    > odbiorców - mówi prokurator Krzysztof Trynka, rzecznik prasowy Prokuratury
    > Apelacyjnej w Gdańsku. - To wymaga dalszej pracy informatyków. Trzeba będzie
    > szukać wśród setek użytkowników."

    czyli wyglada ze magister Ziobro dal sie wpuscic w maliny
    przez ormowcow z Hiszpanii.

  • 44. Data: 2006-03-01 10:38:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak, 14 latka, to kobieta przecież....zapewne.

    no i co z tego ze nei kobieta tylko nastolatka? To kobieta tylko moze
    seks uprawiac?

    I nie nazwałam cię NIGDZIE
    > pedofilem, wypraszam sobie. Uważaj na słowa i nie puszczaj z wódz własnych
    > fantazji.

    ty lepiej uwazaj na slowa.

    P.

  • 45. Data: 2006-03-01 10:52:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ja niczego nie sugeruję, zadałam ci tylko pytania, które miały nie na celu
    > wyciągnięcie z ciebie odpowiedzi twierdzącej, a ukazanie, że stoisz na
    > miękkim lodzie broniąc racji, że seks z dojrzałym fizycznie małolatem jest
    > czymś dopuszczalnym. I trudno, pogódź się z tym, że ktoś tego nie akceptuje
    > i nigdy nie zaakceptuje. Swoje wnioski wyciągasz nieco pochopnie.

    no i od dupy strony, wksaz mi gzi enapisalem ze jest czysm
    dopuszczalnym!!! Twierdze ze nei ejst to pedofilstwem a moralna ocene
    pomijam, bo oceniajac moralnie to rownie dobrze mozna by powiedziec ze
    seks 40 letniego mezczyzny z 20 letnia KOBIETA jest nienormalny i
    obrzydliwy.

    > Zdania? Zresztą ciekawi mnie dlaczego nazywasz ową pannę naiwną, skoro nic
    > nie ma w tym złego?

    jezeli ktos sie pakuje ottak do lozka to raczej jest naiwny. Dobrze to o
    niej nie swiadczy (w kazdym wieku, 30 letnia wlazaca zaraaz do lozka takze)

    > Równie dobre mogłabym stwierdzić, że brednie wypisujesz ty. Pogódź się z
    > tym, że nie każdy podziela twoje poglądy oraz twoje poczucie moralności.

    gdize pisze o moim poczuciu moralnosci? Panienko, my piszemy na grupie o
    prawie a nie na grupie dla moherowych beretow. napisalem wczensiej ze
    moralna ocene pomijam, chodzi o szastani pojeciem - czesto krzywzdac
    bezpodstawnie innych- pedofil.

    > Nie widziałam tego, więc się nie wypowiadam.

    bo ostatnio przyhamowali, i wcale nie zdziwilbym sie gdyby ktorys z ich
    prawnikow zagladal tutaj. W ostatnim o tej tematyce proramie jzu nie
    powiedziano dziecko- pedofil, a nastolatka mozna by powiedziec ze
    dziecko .. pieknie sie wkopali, kazdy z zatrzymanych prze policje za ich
    pomoca dysponujac tym materialem mialby wygrana sprawe o oszczesrtwa.
    (zreszta bez tego nagrania tez)

    > Co widać? Jak ktoś się nie zgadza z tobą to już na PiS głosował? I dlatego
    > głupoty pisze, bo na Pis głosował? I ty mówisz o nie wrzucaniu kogoś do
    > jednego worka?

    dlatego ze w momencie gdy zaczynam bronic pewnego zachowania czy
    krytykowac sposob jego oceny TY zaczynasz sugerowac ze sam sie tak
    zachowuje co jest bardzo typowe dla PISowcow.

    P.

  • 46. Data: 2006-03-01 11:04:11
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    Rozumiesz skrót EOT? Jak nie to poszukaj.

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 47. Data: 2006-03-01 11:09:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiesz skrót EOT? Jak nie to poszukaj.

    pierdoli mnie twoje eot, glupot oczarniajacych mnie nie pozostawiam bez
    odpowiedzi.

    P.

  • 48. Data: 2006-03-01 11:21:06
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > pierdoli mnie twoje eot, glupot oczarniajacych mnie nie pozostawiam bez
    > odpowiedzi.

    Oczerniać, to oczerniasz cały czas sam siebie. Ja cię nigdzie nie obraziłam.
    Twoje słowa świadczą tylko i wyłącznie o tobie. I wybacz, ale nie mam
    zamiaru wdawać się z tobą w pyskówki i zniżać się do twojego poziomu w
    używaniu słów. Tak więc pisz co chcesz, ale ci nie odpowiem - to właśnie
    znaczy EOT. Wprawdzie ci odpowiadałam, pomimo tego, ale teraz już nie
    zamierzam. Smutno mi, że dyskryminacja i pewność własnej nieomylności
    (megalomania?) przesłania możliwość jakiejkolwiek dyskusji pomiędzy nami.
    Ale każda dyskusja powinna mieć jakiś poziom - inaczej jest tylko pyskówką 2
    niemądrych ludzi.

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 49. Data: 2006-03-01 11:34:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > zamiaru wdawać się z tobą w pyskówki i zniżać się do twojego poziomu w
    > używaniu słów. Tak więc pisz co chcesz, ale ci nie odpowiem - to właśnie

    skoro eot to po co jeszcze piszesz? Jestesmy na grupie o prawie ty
    oceniasz moja moralnosc i moja ocene moralnosci mimo iz na poczatku
    napisalem ze nie o to mi chodzi.

    > Wprawdzie ci odpowiadałam, pomimo tego, ale teraz już nie
    > zamierzam. Smutno mi, że dyskryminacja i pewność własnej nieomylności
    > (megalomania?) przesłania możliwość jakiejkolwiek dyskusji pomiędzy nami.

    zabawne ze srodowisko naukowe co do NAZEWNICTWA pewnych zachowan jest
    dokladnie tego samego zdania.

    P.

  • 50. Data: 2006-03-01 23:07:42
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Przemek R." napisał w

    > Panna z LPR rozumiem..

    Tak. A opowiadania na mojej stronie to pułapka na takiech dewiantów
    jak Ty. Logi idą od razu na stół do księdza Tadeusza. Nie dostaniesz
    rozgrzeszenia ani nie pogrzebią Cię po katolicku :>>>
    LOL!
    I EOT, bo nie mam czasu grzebać w starych wątkach.

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Dozwolone od lat 18:
    http://aicha.opowiadania.org