  • 1. Data: 2006-02-24 18:32:19
    Temat: szukam adwokata dla spr przejęcia opieki -tata
    Od: "waldemus" <w...@o...pl>

  • 2. Data: 2006-02-27 21:29:45
    Temat: Re: szukam adwokata dla spr przejęcia opieki -tata
    Od: Dariusz Lis<m...@i...pl>

    Jeśli sprawa jest aktualna to mogę zaoferować swoją pomoc. Jestem prawnikiem,
    ale niedrogim, dlatego proszę o kontakt pod adresem e-amil: m...@i...pl
    lub gg 2105169

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2006-02-27 21:31:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Dariusz Lis napisał(a):

    > Jeśli sprawa jest aktualna to mogę zaoferować swoją pomoc. Jestem prawnikiem,
    > ale niedrogim,

    Gorzej będzie tylko z tym reprezentowaniem.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 4. Data: 2006-02-27 22:08:55
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    > Gorzej będzie tylko z tym reprezentowaniem.

    nie śledziłam wątku ale jeśli chodzi o opiekę to po co tu adwokat hm?

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-02-27 22:12:22
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    sandra napisał(a):

    > nie śledziłam wątku ale jeśli chodzi o opiekę to po co tu adwokat hm?

    To przeczytaj 3 posty wyżej i dopiero się odzywaj.

  • 6. Data: 2006-02-27 22:23:44
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    > To przeczytaj 3 posty wyżej i dopiero się odzywaj.

    jasne :) i z tym reprezentowaniem prawda wiec tak czy siak w tym celu jest
    zbyteczny a może się mylę?:)

    juz siedze cicho

  • 7. Data: 2006-02-27 22:26:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    sandra napisał(a):

    > jasne :) i z tym reprezentowaniem prawda wiec tak czy siak w tym celu jest
    > zbyteczny a może się mylę?:)

    To zależy od wnioskodawcy. Udział "fachowego" pełnomocnika nie jest
    niezbędny, ale autor wątku chce go mieć. A skoro go chce mieć to
    "internetowy doradca" raczej nie wchodzi w grę.

  • 8. Data: 2006-02-27 22:36:20
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    > sandra napisał(a):
    > To zależy od wnioskodawcy. Udział "fachowego" pełnomocnika nie jest
    > niezbędny, ale autor wątku chce go mieć. A skoro go chce mieć to
    > "internetowy doradca" raczej nie wchodzi w grę.

    pewnie masz racje

  • 9. Data: 2006-03-01 21:37:18
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 Feb 2006 23:36:20 +0100, sandra napisał(a):

    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > pewnie masz racje

    w grę wchodziłby może adwokat z urzędu, ale jeśli sprawa nie jest zbyt
    skomplikowana to sąd nie przyzna