    From: panda <p...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pedofilia-podstawa prawna
    Date: Wed, 01 Mar 2006 03:50:09 GMT

    On Sat, 25 Feb 2006 10:02:35 +0100
    "ag" <o...@g...pl> wrote:

    > "Muppet" <m...@N...pl> wrote in message

    > No i taka była podstawa prawna - a ludzi tych jeszcze nie osądzono jak
    > piszesz tylko zatrzymano sprzet i co poniektórych z nich;

    > Wystarczy żeby nie mieli zablokowanego wysyłania w programach P2P i już
    > "rozprowadzają" - idenyczna sytuacja jak z wałkowanym na PSP tematem
    > oprogramowania, muzyki i filmów;

    Teoretycznie tak, ale takich zombie to w Polsce jest wielu.

    Niech prokurator udowadnia.

> [...]
    > użytkowników P2P - Hiszpanie skopiowali pomysł RIAA i wyszukiwali _znane im_
    > pliki po nazwach( sprawdzali zapewne dlugość,lub nawet sami ściągali w
    > celach dowodowych) - jak znaleźli to zapisywali IP i z danymi przekazywali
    > je odpowiednim służbom w poszczególnych krajach; Prawdopodobnie wystawili
    > też kompa-pułapkę z autentycznymi zdjęciami/filmami o najpopularniejszych
    > nazwach w sieciach P2P; Metoda obarczona dużym ryzykiem błedu - jak pokazują
    > doswiadczenia amerykańskich stowarzyszeń "antypirackich" z pozywaniem

    Tylko ze sa to sprawy cywilne i RIAA jest do tylu na tym interesie.

    Koszta jednego procesu przekraczaja zyski z ewentualnych wyrokow.

    RIAA chwali sie pozwami, ale jak narazie o chociaz jednym wyroku nie slychac.

    No i w procesie cywilnym obie stroy musza wykladac kawe na lawe.

    W procesie kryminalnym pocic misi sie jedynie prokurator.

    > i drugi:
    > "W stolicy efektem czterech przeszukań są zarzuty wobec dwóch osób.
    > Postawiono je m.in. Witoldowi K., studentowi matematyki, mimo że w momencie
    > nalotu policji nie było już zabronionych treści na dysku jego komputera.
    > Podstawą zarzutu jest wiarygodna informacja z Hiszpanii, że dziecięcą
    > pornografię sprowadzał."

    Wiarygodna? Chyna dla magistra Ziobro.

    Guardia Civil to takie ORMO.

    Przekazali kiedys FBI odciski palcow z zamachow bombowych w Hiszpanii.

    Nie trzeba mowic ze padlo na wyznawce pewnej religii niechrzescijanskiej.

    Przeszukanie, areszt, konferencje prasowe a la Ziobro.

    ... i kiszka.

    Guardia Civil klamala.

    A na dodatek oskarzonym byl prawnik z zawodu.

    No i teraz dzielne FBI dostaje wolnego stolca, ale juz jako pozwane
    i na rownych prawach na sali sadowej.

    http://www.ord.uscourts.gov/Mayfield/mayfield.htm

    http://www.google.com/search?hl=en&q=brandon+mayfiel
    d&btnG=Google+Search

> [...]
    > znaleziono nic, a odtwarzanie historii nic nie da bo np. dysk został
    > nadpisany kilka razy lub wyzerowany przy okazji formatu jakimś killdiskiem
    > (nie wspominając już o szyfrowaniu dysku - np. koder sprzętowy dziś
    > reklamowany na liscie dysk. dot. torrentów) to dowodem prouratury będzie
    > tylko hiszpańska "zalakowana koperta" - zapewne z logami co dany IP czy MAC
    > rozpowszechniał i ściągał.
    >
    > Teraz tylko czekać na naloty na sieci osiedlowe jak się okaże że ściągał
    > ktoś zza NATu , bo w końcu:
    > "Policjanci z CBŚ wspierani przez biegłych informatyków wykryli też, że

    zaraz.

    kto stwierdzil ze pedofilskie?

    Czy aby nie mowimy o zarzucie?

    > przechodziły również przez cztery serwery firm
    > pośredniczących między internetem a prywatnymi odbiorcami - dwa z nich
    > zlokalizowano w Trójmieście.
    >
    > - W przypadku serwerów na razie nie udało się ustalić indywidualnych
    > odbiorców - mówi prokurator Krzysztof Trynka, rzecznik prasowy Prokuratury
    > Apelacyjnej w Gdańsku. - To wymaga dalszej pracy informatyków. Trzeba będzie
    > szukać wśród setek użytkowników."

    czyli wyglada ze magister Ziobro dal sie wpuscic w maliny
    przez ormowcow z Hiszpanii.