    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pedofilia-podstawa prawna
    Date: Wed, 01 Mar 2006 11:52:58 +0100
    <dtpcp6$brb$1@inews.gazeta.pl> <dts841$1hn$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dtsdel$fh8$1@inews.gazeta.pl>
    <h...@4...com>
    <dtsl6p$i0g$1@inews.gazeta.pl>
    <l...@4...com>
    <du01od$4uh$1@inews.gazeta.pl> <du1797$9ie$1@inews.gazeta.pl>
    <du1dhr$9aj$1@inews.gazeta.pl> <du1ens$f12$1@inews.gazeta.pl>
    <du1h04$q4b$1@inews.gazeta.pl> <du1ion$5ng$1@inews.gazeta.pl>
    <du1kpc$f7v$1@inews.gazeta.pl> <du1m6q$md0$1@inews.gazeta.pl>
    <du24ha$1md$1@inews.gazeta.pl>

    > Ja niczego nie sugeruję, zadałam ci tylko pytania, które miały nie na celu
    > wyciągnięcie z ciebie odpowiedzi twierdzącej, a ukazanie, że stoisz na
    > miękkim lodzie broniąc racji, że seks z dojrzałym fizycznie małolatem jest
    > czymś dopuszczalnym. I trudno, pogódź się z tym, że ktoś tego nie akceptuje
    > i nigdy nie zaakceptuje. Swoje wnioski wyciągasz nieco pochopnie.

    no i od dupy strony, wksaz mi gzi enapisalem ze jest czysm
    dopuszczalnym!!! Twierdze ze nei ejst to pedofilstwem a moralna ocene
    pomijam, bo oceniajac moralnie to rownie dobrze mozna by powiedziec ze
    seks 40 letniego mezczyzny z 20 letnia KOBIETA jest nienormalny i
    obrzydliwy.

    > Zdania? Zresztą ciekawi mnie dlaczego nazywasz ową pannę naiwną, skoro nic
    > nie ma w tym złego?

    jezeli ktos sie pakuje ottak do lozka to raczej jest naiwny. Dobrze to o
    niej nie swiadczy (w kazdym wieku, 30 letnia wlazaca zaraaz do lozka takze)

    > Równie dobre mogłabym stwierdzić, że brednie wypisujesz ty. Pogódź się z
    > tym, że nie każdy podziela twoje poglądy oraz twoje poczucie moralności.

    gdize pisze o moim poczuciu moralnosci? Panienko, my piszemy na grupie o
    prawie a nie na grupie dla moherowych beretow. napisalem wczensiej ze
    moralna ocene pomijam, chodzi o szastani pojeciem - czesto krzywzdac
    bezpodstawnie innych- pedofil.

    > Nie widziałam tego, więc się nie wypowiadam.

    bo ostatnio przyhamowali, i wcale nie zdziwilbym sie gdyby ktorys z ich
    prawnikow zagladal tutaj. W ostatnim o tej tematyce proramie jzu nie
    powiedziano dziecko- pedofil, a nastolatka mozna by powiedziec ze
    dziecko .. pieknie sie wkopali, kazdy z zatrzymanych prze policje za ich
    pomoca dysponujac tym materialem mialby wygrana sprawe o oszczesrtwa.
    (zreszta bez tego nagrania tez)

    > Co widać? Jak ktoś się nie zgadza z tobą to już na PiS głosował? I dlatego
    > głupoty pisze, bo na Pis głosował? I ty mówisz o nie wrzucaniu kogoś do
    > jednego worka?

    dlatego ze w momencie gdy zaczynam bronic pewnego zachowania czy
    krytykowac sposob jego oceny TY zaczynasz sugerowac ze sam sie tak
    zachowuje co jest bardzo typowe dla PISowcow.

    P.