  • 1. Data: 2005-01-19 07:31:12
    Temat: pasertstwo
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    Witam

    mialem kontrole i sprawdzili ze na kompie mam nielegalne programy.
    mialem takze mnustwo plyt CD kupowanych na gieldzie programy gry itp.
    wszystko zostalo spisane i zabrane przez policje. plyty CD byly zakuzone od
    ich nieuzywania
    staly po prostu, nie kopiowalem ich ani nikomu nie sprzedawalem.
    mam pytanie czy to jest paserstwo co mi za to grozi ?. wydawalo mi sie ze
    paserstwo to jest sprzedawanie takich programów. prosze mi wytlumaczyc bo
    zabardzo tego nie rozumie.

  • 2. Data: 2005-01-19 07:44:59
    Temat: Re: pasertstwo
    Od: "teddy" <t...@o...pl>

    A z jakij okazji miales te kontrole? tak po prostu przyszli z ulicy? losowo?
    Czy podpadles jakos i wiedziales o zblizajacej sie kontroli czy tez sprawie
    ?

  • 3. Data: 2005-01-19 10:29:18
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A z jakij okazji miales te kontrole? tak po prostu przyszli z ulicy?
    losowo?

    bo jak tak to zes frajer

    P.

    ps.
    komputer czy dysk twardy zabrali? Jak to pierwsze to zes znow frajer

  • 4. Data: 2005-01-19 11:34:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tommy wrote:

> [...]
    > paserstwo to jest sprzedawanie takich programów. prosze mi wytlumaczyc bo

    W pewnym uproszczeniu - paserstwo to kupowanie towarów o których wiesz
    lub masz podstawy przypuszczać, że pochodzą z kradzieży.

    A co grozi? Jeśli masz minimum 17 lat - nawet odsiadka.

  • 5. Data: 2005-01-19 18:22:03
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    wiadomości news:cslgk9$16s4$4@news2.ipartners.pl...

    > W pewnym uproszczeniu - paserstwo to kupowanie towarów o których wiesz lub
    > masz podstawy przypuszczać, że pochodzą z kradzieży.
    >
    > A co grozi? Jeśli masz minimum 17 lat - nawet odsiadka.

    Przeciez z poziomu wypowiedzi i z bledów ortograficznych widac ze to max
    gimnazjalista.
    W dupe niech rodzice pasem przyleja i po sprawie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2005-01-19 21:00:11
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > W dupe niech rodzice pasem przyleja i po sprawie.

    Juz pewnie przylali jak policjanci zabrali komputer. Jeszcze pozostaje
    kwestia czy to nie byli przebierańcy - pare razy czytalam w prasie, ze na
    fali paniki ":ze chodzą po mieszkaniach" znalazło sie paru operatywnych:-))

    HaNkA

  • 7. Data: 2005-01-20 01:03:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn wrote:

    > Przeciez z poziomu wypowiedzi i z bledów ortograficznych widac ze to max
    > gimnazjalista.

    Oj, żebyś się nie zdziwił...

    Niestety Polacy niezależnie od wieku kaleczą język polski :-(

  • 8. Data: 2005-01-20 20:37:21
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:csmhi8$k15$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > kwestia czy to nie byli przebierańcy - pare razy czytalam w prasie, ze na
    > fali paniki ":ze chodzą po mieszkaniach" znalazło sie paru

    Cóz, zawsze znajdzie sie jakis naiwny który wpusci do mieszkania policjanta
    bez nakazu przeszukania.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt