    From: "Tommy" <b...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pasertstwo
    Date: Wed, 19 Jan 2005 08:31:12 +0100

    Witam

    mialem kontrole i sprawdzili ze na kompie mam nielegalne programy.
    mialem takze mnustwo plyt CD kupowanych na gieldzie programy gry itp.
    wszystko zostalo spisane i zabrane przez policje. plyty CD byly zakuzone od
    ich nieuzywania
    staly po prostu, nie kopiowalem ich ani nikomu nie sprzedawalem.
    mam pytanie czy to jest paserstwo co mi za to grozi ?. wydawalo mi sie ze
    paserstwo to jest sprzedawanie takich programów. prosze mi wytlumaczyc bo
    zabardzo tego nie rozumie.