  • 1. Data: 2005-01-19 07:20:24
    Temat: Sprzedaz auta odkupionego z leasingu
    Od: "Młody" <u...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich

    Moj kolega odkupił auto osobowe z leasingu jak wiadomo nie moze go
    sprzedać przez pol rokubo zapłaci 19% podatku.

    Dogadałem sie z kolega i moge kupić to auto teraz ale niestety przez poł
    roku bedzie ono tak naprawde własnościa kolegi , spiszemy umowe z data w
    przod - bede jeździł z jego papierami na auto.

    Moje pytanie:

    Czy moge w jakiś sposób zabespieczyć sie przed ew. problemami finansowymi
    kolegi gdy np. cos mu sie nie powiedzie w interesach i wskoczy na niego
    komornik lub syndyk i bedzie chciał sprzedać to auto ???

    Jakiś weksel? a moze umowa sprytnie napisana np ze auto bedzie sprzedane na
    raty i dopiero po zapłaceniu ostatniej stane sie jego właścicielem (za pol
    roku)

    Dzieki i pozdrowienia

  • 2. Data: 2005-01-19 07:27:55
    Temat: Re: Sprzedaz auta odkupionego z leasingu
    Od: Arek <a...@e...net>

    Młody rzecze:
    > Czy moge w jakiś sposób zabespieczyć sie przed ew. problemami finansowymi
    > kolegi gdy np. cos mu sie nie powiedzie w interesach i wskoczy na niego
    > komornik lub syndyk i bedzie chciał sprzedać to auto ???

    Rejestr Zastawów Ci się kłania.
    Ale to kosztuje chyba parę stów.

    pozdrawiam
    Arek