  • 11. Data: 2006-08-25 09:27:00
    Temat: Re: pasażerowie pijanych kierowców do pierdla !!??
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    X napisał(a):

    [...]

    > W każdym razie to tylko takie moje gdybanie. Jestem jak najbardziej ZA
    > wprowadzeniem tego przepisu.

    Czytam te Wasze komentarze i jestem przerażony... Karać pasażerów,
    wiezieniem czyli na koszt podatników. Karać, ale za co? Przecież
    problem pijanych kierowców mamy w Polsce dlatego, że Prawo powszechnie
    się tu lekceważy lub też pawlakowsko uznaje się, że zawsze musi ono być
    po "naszej" stronie... Problem nie leży więc imho w wysokości kar dla
    kierowcy czy dla pasażerów. Problem leży w tym, że zbyt dużo do powiedzenia
    mają w naszym kraju bezrozumni ludzie...

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 12. Data: 2006-08-25 09:30:30
    Od: DonWito <q...@c...barg.cy>

    Dnia Fri, 25 Aug 2006 11:24:49 +0200, Przemek R. napisał(a):

> [...]
    [cut]

    > a przepraszam niby co ma taka osoba zrobic?

    Nie wsiadać. Powstrzymywać przed siadaniem za kierownicą. Zadzwonić po
    policję.

    dw.

    --
    Adres mail z nagłówka zakodowany w ROT13 :)

  • 13. Data: 2006-08-25 09:30:52
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia 25 Aug 2006 10:22:20 +0200, ::..SKY napisał(a):

    > tak przy wiecznie wałkowanym temacie na tym forum jakim ostatnio jest jazda na
    > "podwójnym gazie" dostalem na mail taką wiadomość z biuletynu MSZ...

    Nie wnikając w to kto to wymyślił uważam to za bardzo dobry pomysł.
    Jest bardzo wiele takich sytuacji gdy grupka pije razem, a potem
    wsiada do autka. Zresztą niedawno moi szwagrowie wyszli ze szpitala
    po spotkaniu z drzewem bo pozwolili prowadzić pijanemu.
    W wielu sytuacjach jest tak że pijany nie jest dość świadomy żeby
    nie wsiaść za kierownicę - kto go wtedy może zatrzymać jeśli nie
    znajomi?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 14. Data: 2006-08-25 09:31:17
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Nostradamus napisał(a):
    > O tym wypowie się biegły.

    a co miałby biegły do powiedzenia?

    KG

  • 15. Data: 2006-08-25 09:37:07
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 25 Aug 2006 11:23:47 +0200, Przemek R. napisał(a):

    > nie zwracaj uwagi na te debilizmy to i tak nei przejdzie, nie mozna
    > karac ludzi za cos na co nei maja wplywu.

    Tnij cytaty.
    Jak to nie mają wpływu - ktoś ich siłą wrzuca do tego samochodu?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 16. Data: 2006-08-25 10:01:20
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Fri, 25 Aug 2006 10:48:26 +0200, Johnson napisał(a):

    > A co w tym głupiego? (akładając oczywiście że byłoby to przestępstwo
    > umyślne)

    Z każdego czyny można zrobić przestępstwo i każde przestępstwo może być
    uznane za czyn obojętny z punktu widzenia prawa to chyba jasne ale wydaje
    się ,że uznanie powyższego za przestępstwo umyślne to chyba przesada ,no
    bo jak by ono miało by być opisane w dyspozycji.. kto w celu spowodowania
    wypadku ,śmierci czy jak ? Bo gdyby tak miało być to wcale moim zdaniem
    nie trzeba zmieniać prawa już można "sadzać" za zabójstwa lub ciężkie
    uszkodzenie ciała przyjmując konstrukcję kto w celu zabicia itp wsiadł z
    pianym do samochodu ? to chyba jednak totalna bzdura ?

    akala

  • 17. Data: 2006-08-25 10:04:58
    Od: "::..SKY" <s...@o...pl>

    fantazja naszych policjantów się zwiekszy jak to wejdzie w zycie :)
    niedawno bylem celem "pościgu" policji kiedy jechalem rowerem, zajechali mi
    droge terenowym land roverem policyjnym i zaproponowali mi alkomat, tak im bylo
    spieszno ze malo tym alkomatem w gebe nie dostalem.

    mimo badania alkomatem - byli niepocieszeni wynikiem 0,0 promila - tak ze nawet
    nie powiedzieli zwyczajne "do widzenia" jak wracali do "suki" nie mowiac juz o
    takich bzdetach jak przedstawienie sie ze stopnia, imienia i nazwiska jak to tej
    z rozp. o kotroli uchu drogowego. tak im sie spieszylo. widowisko na calą ulicę
    mi zrobili.

    calosc tego widowiska sie dziala w poprzednim tygodniu w niedziele 20 sierpnia
    godzina okolo 23.00 w gubinie w woj. lubuskim..

    --
    sky
    gg:2475019

  • 18. Data: 2006-08-25 10:06:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ::..SKY napisał(a):
    > proponuje za kazym razem przed ruszeniem w trase badać swojego "szofera" na
    > prywatnym alkomacie tak na wszelki wypadek zeby nie pojsc siedziec :) bo jeszcze
    > przez przypadek zezna że byleś swiadomy nietrzeźwosći kierowcy na przesluchaniu
    > na policji :)

    Rozumiem że nie rozumiesz co to jest przestępstwo umyślne. Za dużo
    oglądasz TV, a oni zrobili ci wodę z mózgu.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 19. Data: 2006-08-25 10:15:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    akala napisał(a):

> [...]
    > bo jak by ono miało by być opisane w dyspozycji.. kto w celu spowodowania

    Nie jestem specjalistą techniki legislacyjnej, ale nie byłoby to trudne.
    I celem wprowadzenia karalności nie jest tylko to że określone
    zachowanie które mamy zamiar ukarać grozi śmiercią innej osobie, czy też
    przyczyniem się do wypadku. Można uznać że takie zachowanie jest
    społecznie niebezpieczne dlatego że w przypadku spowodowania wypadku
    przez pijanjnego kierowce wzrasta prawdopodobieństwo ofiar w danym
    wypadku (znaczy pasażer jest potencjalną ofiarą tego wypadku i wr razie
    czego trzeba go leczyć, dawać mu rentę w razie niezdolności do pracy,
    itd.). Pewnie dałoby się jeszcze wymysleć jakieś uzasadnienie.
    I żeby było jasne ja nie jestem zwolennikiem tego pomysłu, ale on
    przynajmniej ma w sobie trochę logiki i nie jest głupi, w
    przeciwieństwie do niektórych innych pomysłów.

  • 20. Data: 2006-08-25 10:17:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > nie zwracaj uwagi na te debilizmy to i tak nei przejdzie, nie mozna
    > karac ludzi za cos na co nei maja wplywu.

    No widzisz, ty też oglądasz za dużo TV. Pomyśl o umyślności.