    From: "wsm" <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: parkowanie przed blokiem
    Date: Wed, 22 Jun 2005 13:02:48 +0200

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:1a0xfie45ud4w$.dlg@onet.pl...
> [...]
    [...]
    > Weź zadzwoń* z informacją że 'na ul........ w .......... stoi zaparkowany
    > polonez o nr rejestracyjnym ......... koloru .......... w którym są
    [...]
    Należy zgłosić administracji: osiedla, spółdzielni, bloku - temu kto tym
    administruje - markę samochodu, numer rejestracyjny (jeżeli jest).
    Administrator ma uprawnienia do wnioskowania do Straży Miejskiej o usunięcie
    samochodu z parkingu, jeżeli rzeczywiście pojazd nie jest w dyspozycji
    nikogo z mieszkańców bloku. To jest normalna droga załatwienia tej sprawy,
    tyle, że lokatorzy, a także część administracji nie wie o tym. I Straż
    Miejska ma właśnie podstawy do interwencji na taki wniosek.
    WSm