  • 11. Data: 2008-06-27 21:01:19
    Temat: Re: parkowanie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g43k9d$ems$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    > norzyce
    Jasna cholera, zaraziłem się od matoła, czy co???
    Nożyce...

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2008-06-28 00:57:01
    Od: cosmic <m...@g...com>

    Jeśli chodzi o, jak to nazywasz, "bełkot" to na początku wiadomości
    napisałem że postaram się pisać tak krótko jak to możliwe. Celowo
    napisałem wszystko "ciągiem" oddzielając kolejne informacje tylko
    przecinkami. Jak widać nie wszyscy są na tyle inteligentni żeby to
    pojąć...

    Jotte, sam właśnie pokazałeś że pomyłki się zdarzają ("norzyce"),
    skoro tak lubisz przysłowia to pozwól że jedno Ci przypomnę -
    "przyganiał kocioł garnkowi". W swoim "stylu" próbujesz winą obarczyć
    mnie twierdząc że się "zaraziłeś" - nieudolna próba odwrócenia uwagi
    od faktu że mimo wszystko popełniłeś błąd. Podobnie jak ja. Teraz
    możesz siebie nazwać tumanem/matołem/analfabetą/młotem bądź używając
    jeszcze innego "ciekawego" zwrotu. Mógłbyś jednak używać trochę mniej
    wulgarnego języka i nie przeklinać. Nie każdemu kto czyta Twoje
    wiadomości musi się to podobać - ja jednak kultury uczył Cię nie będę.
    Skończyłem z Tobą rozmawiać. Nie odpowiada mi poziom jaki sobą
    reprezentujesz i to jak bardzo próbujesz "zmusić" mnie żebym się do
    niego zniżył. Możesz więc sobie pisać co Ci się żywnie podoba jednak
    imho niepotrzebnie tylko podniesiesz sobie ciśnienie. Żegnam.

  • 13. Data: 2008-06-28 08:13:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 Jun 2008, ToMasz wrote:

    > Tu mam podobny problem. obcy pojazd pozostawiony na moim terenie, nie
    > jest do ukarania przez drogówke. Nie bardzo moge go odholowac, bo nie
    > jest moją własnością.

    Tak się zastanawiam, z czego wynika owa niemożliwość?
    Przecież nie zamierzasz go ukraść.
    Oczywiście, po "ruszeniu" czyjegoś mienia obrywa się odpowiedzialnością
    za to, co się z nim (tym mieniem) później działo, bo w razie szkody
    taki właściciel mógłby argumentować "a jakby stał tam gdzie go
    postawiłem"... co jest jasne *oprócz* ew. innych ograniczeń w zakresie
    "obsługi" takiego samochodu.
    Czyli wymuszałoby umieszczenie tego pojazdu na dobrze strzeżonym
    parkingu.
    No to pytanie do wszystkich: co zabrania zabezpieczenia takiego
    pozostawionego bez opieki na własnym terenie czyjegoś mienia?

    Pomijam fakt, że za parkowanie mozna pobierać opłaty, bo tu jest
    problem że trzeba by było to jakoś ogłosić wcześniej :]

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2008-06-28 08:21:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 Jun 2008, cosmic wrote:

    > Drogą nie zarządza wspólnota. Zarządzał nią deweloper który wybudował
    > osiedle. Po jakimś czasie przekazał ją firmie która zarządza częścią
    > nieruchomości.

    I ta firma jest właścicielem, a nie wspólnoty stanowiące osiedle?
    Trochę dziwne :) dlatego pytam.

    > Przed osiedlem stoi znak "strefa zamieszkania" ale
    > koleżanka pracująca w generalnej dyrekcji dróg dowiedziała się, że
    > zgoda na postawienie takiego znaku nie wyszła od nich.

    Tu mam pytanie do wszystkich a do Sebcia w szczególności: czy
    znak "strefa zamieszkania" (D40) ma być postawiony przez "uprawniony
    podmiot" (zarządcę drogi!) czy musi znajdować się na drodze
    publicznej *przed* strefą zamieszkania, bo tak piszesz, jakby
    musiał zachodzić ten drugi przypadek, co jest sprzeczne
    z tym co pisze Sebcio jak i ogólną zasadą stawiania oznaczeń
    na terenie prywatnym.

    > Jeśli nie to zarządca postawił go samowolnie i równie dobrze
    > mógłby tam stać znak informujący o wjeździe na autostradę :-/

    Nie "równie dobrze", nie "równie".
    Bo, na co zwrócono (m.in. mi) uwagę na grupie, TYLKO strefa
    zamieszkania ma (*obok* dróg publicznych) nadany przez ustawę
    PoRD status bezwzględnego obowiązywania na niej przepisów PoRD!

    Z implikacją uznawania zachowań które ów PoRD łamią za wykroczenia.
    I dalszą implikacją mozliwości otrzymania tam mandatu z przepisów
    PoRD i rozporządzeń wykonawczych.

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2008-06-28 21:15:23
    Temat: Re: parkowanie [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    h.googlegroups.com
    cosmic <m...@g...com> pisze:

> [...]
    > napisałem wszystko "ciągiem" oddzielając kolejne informacje tylko
    > przecinkami. Jak widać nie wszyscy są na tyle inteligentni żeby to
    Twój celowy cel zakamuflowałeś tak głęboko, że sprawia wrażenie wypowiedzi
    bełkotliwej.
    Bywa - nie wszyscy są na tyle inteligentni, żeby pisać krótko i jasno.

    > Jotte, sam właśnie pokazałeś że pomyłki się zdarzają ("norzyce"),
    > skoro tak lubisz przysłowia to pozwól że jedno Ci przypomnę -
    > "przyganiał kocioł garnkowi".
    Zdarzają. Mi też, a co ja bezbłędny jakiś jestem?
    Ale jedni umieją się przyznać i porawić, a inni prymitywnie oburzają się, że
    ktoś im to wytknął

    > W swoim "stylu" próbujesz winą obarczyć
    > mnie twierdząc że się "zaraziłeś" - nieudolna próba odwrócenia uwagi
    > od faktu że mimo wszystko popełniłeś błąd.
    Ja tak twierdzę?
    Ty jednak nie rozumiesz, co czytasz, chłopcze.
    Twierdzenie ze znakami zapytania na końcu?
    Ja się nad tym zastanawiałem, a nie twierdziłem.

    > Teraz
    > możesz siebie nazwać tumanem/matołem/analfabetą/młotem bądź używając
    > jeszcze innego "ciekawego" zwrotu.
    Nie tobie decydować, co ja mogę i kiedy.
    Ale - tak, wykazałem się matolstwem, równym w tym przypadku (tylko w tym
    przypadku) twojemu.
    Jednak na szczęście umiem się do tego przyznać, co daje mi szansę poprawy.

    > Mógłbyś jednak używać trochę mniej wulgarnego języka i nie przeklinać.
    Zrobię, co uznam za stosowne.

    > Nie każdemu kto czyta Twoje
    > wiadomości musi się to podobać
    A co mi do tego?
    Nikogo do czytania nie zmuszam, ani nawet nie nakłaniam.

    > - ja jednak kultury uczył Cię nie będę.
    Nie możesz, bowiem kultura nie polega na usiłowaniu ukrycia prostactwa.
    Podobnie ja nie będę się jałowo trudził uczeniem ciebie rozumu.
    Choć z zupełnie innej przyczyny...

> [...]
    > niego zniżył. Możesz więc sobie pisać co Ci się żywnie podoba jednak
    > imho niepotrzebnie tylko podniesiesz sobie ciśnienie. Żegnam.
    Synu, ty się w swej groteskowej megalomanii niebotycznie przeceniasz. Mnie
    wisisz ty, twoje opinie, twoja "zgoda" na pisanie przeze mnie co mi się
    spodoba itp.
    Przeczytałeś co dotąd napisałem, przeczytasz i to co teraz (właśnie to
    robisz) i to tyle.
    A pisz co chcesz - masz moją zgodę. :))

    --
    Jotte