  • 1. Data: 2005-09-29 06:33:14
    Temat: parking strzeżony
    Od: aga<a...@o...pl>

    Mam pewien banalny, jak sie na początku wydałało, a dość poważny problem. Na
    parkingu strzezonym, który nalezy do SM osiedla na którym mieszkam, został
    stłuczna szyba mojego auta. Poczatkował SM wysłała mnie do ubezpieczyciela
    zapewniając ze jesli stało sie to na parkigu to moge liczyć na zwrot kosztów zakupu
    i wstawienia nowej szyby. Stwierdzono, że stało sie to w czasie gdy samochód
    prezebywał na parkingu SM przesłała pismo do mnie jak i do ubezpieczyciela z
    prosba o wypłate odszkodowania. po kilku dniach otrzymałam odpowiedz
    odmowną ze strony ubezpieczyciela. Od sprawy umywa też ręce SM. W grę
    wchodzi dość spora kwota, wiec nie chce zostawić sprawy bez oddzwięku,
    tymbardziej, ze po to płacę za parking, by móje auto stało na nim bezpiecznie.
    Prosze o rozsądna radę.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-09-29 07:50:08
    Temat: Re: parking strzeżony
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    aga napisał(a):
> [...]

    > tymbardziej, ze po to płacę za parking, by móje auto stało na nim bezpiecznie.

    Wezwac pisemnie do zwrotu (ubezpieczyciela lub SM) informujac, ze w
    braku wyplaty sprawa zostanie skierowana do sadu. W przypadku braku
    reakcji zlozyc do sadu pozew.

    --
    pozdrawiam
    Mithos