  • 1. Data: 2005-09-29 05:50:01
    Temat: Szantaż emocjonalny
    Od: "Przemysław Sobociński" <p...@o...pl>

    Czy możecie mi powiedziecieć, czy szantaż emocjonalny jest karany? Mam na
    myśli poniżanie kogoś, manipulowanie jego uczuciami, teatralne zachowanie,
    grożenie że coś się stanie, albo że manipulant sobie odejdzie. Rany fizyczne
    można łatwo stwierdzić na obdukcji, objawami poniżania jest nadmierna
    wstydliwość, lęk przed ludźmi, czasem depresja, jest to natomiast trudniej
    stwierdzić. Czy takie zachowanie jest karalne, czy jest to sprawa którą
    należy załatawiać polubownie?

  • 2. Data: 2005-10-08 16:35:20
    Temat: Re: Szantaż emocjonalny
    Od: irekk <i...@w...pl>

    Przemysław Sobociński napisał(a):
> [...]
    > stwierdzić. Czy takie zachowanie jest karalne, czy jest to sprawa którą

    Nigdy nie odpowiadam jednoznacznie, nie znając całości sprawy.Z
    tetego co napisałaś wynika,żw moglibyśmy mieć do czynienia z kilkoma
    czynami kk określonymi w art190,191,207.Oczywiście konieczni są
    świadkowie takich zachowań.Sprawę należałoby zgłosić policji lub
    prokuraturze.Słówniczek wyrażeń ustawowych znajduje się w art. 116 kk.

  • 3. Data: 2005-10-08 16:47:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    irekk napisał(a):

> [...]
    > takich zachowań.Sprawę należałoby zgłosić policji lub
    > prokuraturze.Słówniczek wyrażeń ustawowych znajduje się w art. 116 kk.

    No bez przesady. To nazywa się toksyczna miłość i nie jest karalne.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."