  • 1. Data: 2006-04-05 16:10:47
    Temat: parafka
    Od: "darni" <d...@o...pl>

    Dzień dobry

    Chciałbym zaskarżyć do WSA Plan Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i
    Gminy. Jeżeli wezwanie do rady miejskiej o naruszeniu prawa nie zostało
    napisane przeze mnie podpisem(parafką) tylko komputerowo, czy to nie będzie
    miało wpływu na odrzucenie skargi przez WSA.

  • 2. Data: 2006-04-05 16:12:50
    Temat: Re: parafka
    Od: "darni" <d...@o...pl>

    Wkradł mi się błąd powinno być tak:

    Chciałbym zaskarżyć do WSA Plan Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i
    Gminy. Jeżeli wezwanie do rady miejskiej o naruszeniu prawa nie zostało
    PODPISANE przeze mnie podpisem(parafką) tylko komputerowo, czy to nie będzie
    miało wpływu na odrzucenie skargi przez WSA.