  • 1. Data: 2006-04-05 14:56:05
    Temat: odpowiedz na pozew
    Od: "skrzato" <a...@m...pl>

    Witam
    Dzis mija termin, kiedy maz mial odpowiedziec na pozew rozwodowy. Mial na to
    dwa tygodnie. W zawiadomieniu napisano, ze ma udzielic odpowiedzi, czy
    wyraza zgode na rozwod i zgadza sie, zeby corka zamieszkala ze mna.
    Nie odpowiedzial, bo nie wie, jak to zrobic, albo i nie bardzo mu sie chce.
    Zawsze ja zalatwialam takie sprawy, ale to chyba bedzie lekkie przegiecie,
    jesli odpisze na wlasny pozew w imieniu meza :]
    W kazdym razie chcialam zapytac, co dzieje sie w chwili, gdy mija termin
    udzielenia odpowiedzi? Czy ma to wplyw na wyznaczenie daty rozprawy? Jak
    ewentualnie powinno wygladac takie pismo? Wystarczy napisac, ze zgadza sie
    na rozwod i fakt, zeby corka byla przy mnie?
    pzdr
    skrzato

  • 2. Data: 2006-04-05 15:02:45
    Temat: Re: odpowiedz na pozew
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    Wystarczy napisac, ze zgadza sie
    > na rozwod i fakt, zeby corka byla przy mnie?

    wystarczy

    pzdr
    mk