  • 1. Data: 2006-04-05 16:09:23
    Temat: egzamin na prawo jazdy
    Od: odi <o...@o...pl>

    Jestem wstrząśnięty zaistniałą sytuacją. 22 Marca zdałem egazmin
    na prawo jazdy - kategorię B. Dziś przyszedł dzień odbioru dokumentu
    w urzędzie, ale dokumentu nie było. Poinformowano mnie tam żebym
    skontaktówał się z Wojewódzkim Ośrodkiem Ruchu Drogowego w celu
    wyjaśnienia sprawy. Zadzwoniłem tam i dowiedziałem się, że egazminu
    jednak nie zdałem! To absurd! Nie dostałem żadnego kwitu o niezdaniu
    egazminu. Sam egzaminator powinformował mnie, że za 2 tyg. mogę
    odbierać "prawko". Co mam robić w tej sytuacji?!

    --
    odi

  • 2. Data: 2006-04-05 17:41:41
    Temat: Re: egzamin na prawo jazdy
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Użytkownik "odi" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > egazminu. Sam egzaminator powinformował mnie, że za 2 tyg. mogę
    > odbierać "prawko". Co mam robić w tej sytuacji?!

    Czy mozesz cos wiecej powiedziec, moze cos pomoge. Dlaczego nie zdales
    egzaminu - co Ci powiedzieli przez telefon ?

    --
    .: ra9om1ak :.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 3. Data: 2006-04-06 06:27:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    odi napisał(a):
> [...]
    > egazminu. Sam egzaminator powinformował mnie, że za 2 tyg. mogę
    > odbierać "prawko". Co mam robić w tej sytuacji?!

    Idź do WORD i wyjaśnij sprawę.
    Nie zakładaj niczyjej złej woli - myślę że po prostu egzaminator mógł
    się pomylić wpisując coś w rubryczki, ewentualnie ktoś kto to potem
    przepisuje się pomylił.

    Pamiętam że na moim egzaminie egzaminator przez cały czas wypełniał
    jakiś druk - jeżeli powiedział Ci że zdałeś, to pewnie na swoim kwitku
    masz zaznaczone wszystkie części egzaminu jako zdane.

    Znajdź go w pracy jak najszybciej (może Cię jeszcze pamięta) i wszystko
    wyjaśnisz.

    Najśmieszniej będzie jak teraz ktoś kto nie zdał wtedy prawa jazdy i już
    się zapisał na nowy egzamin dostanie do domu wezwanie do odebrania
    dokumentu ;)
    A potem jak zostanie posłem, czy prezydentem jakiś dziennikarz wygrzebie
    jego oblany protokół z egzaminu ;)