  • 1. Data: 2006-04-05 16:44:15
    Temat: Rekrutacja do Policji a uregulowany stosunek do służby wojskowej
    Od: "Paweł" <b...@o...pEEl>

    Witam,

    jestem studentem 5-tego roku studiów magisterskich - mam nadzieję je
    skończyć w tym roku szkolnym ;) (czerwiec, lipiec)

    Po studiach planowałem spróbować sił w Policji, ale jednym z punktów które
    trzeba spełnić jest

    uregulowany stosunek do służby wojskowej. I tu sprawa się komplikuje
    ponieważ nie odbyłem jeszcze żadnego przeszkolenia wojskowego, (obronnego).
    Jednak studiuję jeszcze drugi kierunek - zaocznie (2-gi rok) więc spokojnie
    np. w wakacje mógłbym się udać na przeszkolenie. Ze strony internetowej MON
    : Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej, przeszkolenie
    wojskowe studentów-ochotników w 2006 roku będzie realizowane w dwóch
    kilkutygodniowych turnusach:

    - I turnus od 3 lipca do 11 sierpnia 2006 r.

    - II turnus od 16 sierpnia do 22 września 2006 r.

    Czy jest szansa, że chwilowo "darują" mi ten punkt. Nie zawracałbym Wam
    głowy, ale dokumenty trzeba złożyć do 31 lipca 2006 więc nie zdążę odbyć
    szkolenia przed upływem tego terminu.

    Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie odpowiedzi i podpowiedzi

    Paweł

  • 2. Data: 2006-04-05 17:21:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Paweł [###b...@o...pEEl.###] napisał:

    > Czy jest szansa, że chwilowo "darują" mi ten punkt.

    Nie ma takiej szansy. Inaczej musiał byś iść do oddziałów prewencji do
    służby kandydackiej.

  • 3. Data: 2006-04-06 07:32:57
    Od: "Kokosz" <q...@p...onet.pl>

    ciach

    To ja zapytam o inną kwestię - jak się ma kategoria D do punktu o
    uregulowanym stosunku do służby wojskowej?

  • 4. Data: 2006-04-06 07:38:58
    Temat: Re: Rekrutacja do Policji a uregulowany stosunek d
    Od: St@siu<s...@v...pl>

    Najśmieszniejsze jest to, że młode roczniki ktore zaczęły studia odrazu po
    szkole średniej idą z automatu do rezerwy a mnie starego chuja męczą wezwaniami.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2006-04-06 11:00:31
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 4/6/2006 9:32 AM, Kokosz wrote:

    > To ja zapytam o inną kwestię - jak się ma kategoria D do punktu o
    > uregulowanym stosunku do służby wojskowej?

    Kategoria D brzmi "niezdolny do służby w czasie pokoju". Tak więc masz
    uregulowany stosunek do wybuchu wojny. W dzisiejszych czasach każdy
    pracodawca potraktuje to jako "uregulowany stosunek".

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 6. Data: 2006-04-18 09:36:19
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "St@siu" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Najśmieszniejsze jest to, że młode roczniki ktore zaczęły studia odrazu po
    > szkole średniej idą z automatu do rezerwy a mnie starego chuja męczą
    > wezwaniami.

    Nie gadaj bzdur bo nie po szkole sredniej, a absolwenci szkol wyzszych - bez
    wyjatku.

    Jacek

  • 7. Data: 2006-04-18 09:37:14
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Paweł" <b...@o...pEEl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przeszkolenie wojskowe studentów-ochotników w 2006 roku będzie realizowane

    Jesli ukonczysz studia i staniesz sie absolwentem szkoly wyzszej to z
    automatu zostajesz przeniesiony do rezerwy wiec IMO bedziesz mial
    uregulowany stosunek do sluzby wojskowej.

    Jacek