  • 11. Data: 2002-10-09 21:14:03
    Temat: Re: palacze w pracy
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Piotr Majka" <c...@l...link.pl> napisał w wiadomości

    > Picie nie szkodzi niepijącym.

    zmienisz zdanie jak Cię potrąci przykładowo jakiś pijany kierowca ;->

    Nie zaszkodzi mi, że wypił, tylko że prowadził po wypiciu.

  • 12. Data: 2002-10-10 19:12:30
    Od: Piotr Majka <c...@l...link.pl>

    Marcyś <m...@n...pl> napisał(a):

    > Nie zaszkodzi mi, że wypił, tylko że prowadził po wypiciu.

    Nie szkodzi Ci też, że ktoś pali, a to że musisz wąchać/wdychać jego
    dym.

    --
    Piotr "Charvel" Majka | PGP & GPG Public Key: finger c...@l...pl | Uin: 20873695
    GCM d- s-:- a- C++ UL++++ P+ L+++ E--- W+ N+++ !o !K w--- !O M V- PS+ PE !Y

  • 13. Data: 2002-10-12 07:10:07
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Fri, 04 Oct 2002 18:00:04 +0000, Cezar wrote:

    > Jestem osob? nie pal?c? a do tego alergikiem. W moim pomieszczeniu jest jeden
    palacz, który notorycznie
    > pali. Po za t? jedn? wad? jest cz?owiekiem pe?nym kultury osobistej, ?yczliwym,
    zawsze mog? liczyae na jego
    > dobr? rad? i pomoc. Palaczem jest równie? dwóch wspó?w?a?cicieli firmy. papierosy
    pali si? tylko w moim
    > pomieszczeniu. Pytanie: Co móg?bym zrobiae, w miar? polubownie, aby tam gdzie
    pracuj? nie palono
    > papierosów?
    >
    > Z góry dzi?kuj? i pozdrawiam Cezar

    poprosic o przeniesienie do innego pomieszczenia. (rozumiem ze skoro uzyles
    wyrazenia "w moim pomieszczeniu", jest ich tam wiecej)

    maHo