  • 21. Data: 2018-01-10 16:37:13
    Temat: Re: paczka inpost problem
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10-01-18 o 10:27, Liwiusz pisze:

    > "Wysoki sąd wyznaczy wokandę na 16 godzin, bo chcę pokazać film" :)

    Ale nie sądzę, by sąd był potrzebny w ogóle. W grę wchodzi jakieś
    naruszenie dyscypliny służbowej czy nienależyte wykonanie umowy. Sądzę,
    że spokojnie wystarczy wysłanie płyty z nagraniem do firmy. Zapytają
    grzecznie kuriera, o której był. Sprawdzą. Każą mu samemu się znaleźć na
    nagraniu.

  • 22. Data: 2018-01-10 16:44:10
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

> [...]
    > że spokojnie wystarczy wysłanie płyty z nagraniem do firmy. Zapytają
    > grzecznie kuriera, o której był. Sprawdzą. Każą mu samemu się znaleźć na

    Trzeba by wykazać, że film jest z danego dnia, że nie był montowany itp

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 23. Data: 2018-01-10 16:44:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10-01-18 o 15:29, p...@g...com pisze:
    > --A co właściwie chcesz osiągnąć?
    > jedyne co moze osiagnac to powtorne doreczenie

    Ukaranie kuriera. Kurier się dowie, że mieszka tam "upierdliwy" klient i
    na przyszłość -choćby dla świętego spokoju - będzie normalnie doręczał.
    Natomiast głupio wyjdzie, jak się okaże, ze jednak był, tylko powiedzmy
    dzwonek nie zadziałał, albo akurat domownicy byli zajęci.

    Ja kiedyś stałem w oknie i widziałem -przypadkowo - jak listonoszka coś
    wkłada do skrzynki. Wyszedłem i to było awizo. Tyle, że się okazało, ze
    listonoszka nie ma w ogóle przesyłki. Później poczta wyjaśniła, że są
    dwa rodzaje tych doręczycieli. Małe listy nosi jeden (u mnie kobieta), a
    większe wozi samochodem drugi (akurat facet). Weszli w "zorganizowaną
    grupę przestępczą" :-) i listonoszka roznosiła awiza, zamiast facet
    paczki wozić. Od tego czasu nagle listonosze jakby zaczęli jednak
    zastawać domowników częściej, ale może to przypadek. Ale tu miała po
    prostu pecha, że zupełnie przypadkowo w tym momencie przez okno wyjrzałem.

  • 24. Data: 2018-01-10 17:08:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10-01-18 o 16:44, Wojtek pisze:
    > Trzeba by wykazać, że film jest z danego dnia, że nie był montowany itp

    Jeśli ma monitoring taki normalny, jaki powinien być - a nie kamerę USB
    na komputer - to system ma zabezpieczenia przed naruszeniem integralności.

    To, z którego dnia jest nagranie, to akurat można ustalić w sposób
    pośredni. Choćby analizując inne osoby na nagraniu, samochody.

    Największym problemem może być takie ustawienie systemu, ze reaguje na
    ruch. Takie systemy mają pewną bezwładność i bywa, że może ktoś umknąć.

  • 25. Data: 2018-01-10 23:02:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-10, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > że spokojnie wystarczy wysłanie płyty z nagraniem do firmy. Zapytają
    > grzecznie kuriera, o której był. Sprawdzą. Każą mu samemu się znaleźć na
    > nagraniu.

    Pewnie trzeba spróbowac, choć myślę, że jesteś tu dużym optymistą.
    Z mojego doświadczenia wiele firm wręcz ma takie praktyki (niepisana
    polityka firmy, a nie sprawka kuriera) bo mają zbyt mało ludzi do
    dostaczeń, co szczególnie wychodzi w okresie okołoświątecznym.

    --
    Marcin

  • 26. Data: 2018-01-10 23:05:09
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > zastawać domowników częściej, ale może to przypadek. Ale tu miała po
    > prostu pecha, że zupełnie przypadkowo w tym momencie przez okno wyjrzałem.

    Dlaczego nie strzelałeś?

    :-)

  • 27. Data: 2018-01-11 01:48:58
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-10 o 23:05, cef pisze:

    > Dlaczego nie strzelałeś?
    >
    > :-)
    Takiego strachu by mu napędził, że na kolanach te paczki by później
    przynosił.

    --
    animka

  • 28. Data: 2018-01-11 06:38:34
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Ukaranie kuriera. Kurier się dowie, że mieszka tam "upierdliwy" klient i
    > na przyszłość -choćby dla świętego spokoju - będzie normalnie doręczał.

    Kurier za miesiac będzie inny i on o tym wie :-)

  • 29. Data: 2018-01-11 07:16:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 10 stycznia 2018 16:37:39 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Sądzę,
    > że spokojnie wystarczy wysłanie płyty z nagraniem do firmy. Zapytają
    > grzecznie kuriera, o której był. Sprawdzą. Każą mu samemu się znaleźć na
    > nagraniu.

    Zejdż na ziemie
    Nikt tam takich cyrków dla jednej przesyłki robił nie będzie
    Reklamacje zaproponują złożyć i po miesiącu grzecznie odpiszą że sprawdzili,
    zweryfikowali, ze wszystko ok i zapraszaja do korzystania z ich usług.
    Autor wątku dostał już rade co ma zrobić zgodnie z regulaminem- skontaktować się z
    infolinią i ustalić ponowne doręczenie

  • 30. Data: 2018-01-11 08:55:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 10 stycznia 2018 17:08:42 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Jeśli ma monitoring taki normalny, jaki powinien być - a nie kamerę USB
    > na komputer - to system ma zabezpieczenia przed naruszeniem integralności.

    Większosć rejestratorów rejestruje pliki H.264
    Żeby dostarczyć je do inpostu trzeba je zgrac na pendiva wiec już ich integralnosc
    jest naruszona
    Ale to szczegół bo dla jednej przesyłki nikt się nie będzie bawił w ogladanie filmów
    Zarówno poczta polska jak i inpost mają tak duże kłopoty kadrowe że nikt się do
    kuriera nie czepi o jedna nie doręczona przesyłkę
    Musiałaby to być tak spektakularna akcja jak przed świętami gdzie nagrano kuriera jak
    z auta pod paczkomat przesyłki rzucał. Ale i trak nie jestem pewien czy go za to
    zwolnili
    Inna sprawa ze ja akurat staram się zamawiać przesyłki z allegro właśnie tylko przez
    inpost. Bo docierają w zdecydowanej większości następnego dnia, ew następnego dnia sa
    w paczkomacie
    Poczta polska ostatnio potrafi polecony priorytet 7 dni dostarczać.
    Wczoraj zona odebrała worki do odkurzacza wysłane poleconym poczty polskiej w piętek
    przed południem
    Przez inpost przesyłki otrzymuje p[rawie zawsze następnego dnia od nadania.