  • 1. Data: 2002-12-07 23:27:07
    Temat: otwarcie paczki przed odbiorem
    Od: Bartosz Maruszewski <b...@d...ists.pwr.wroc.pl>

    Witam.

    Mam dostac laptopa Pocztexem. Chcialbym jedna PRZED zaplata za paczke,
    otworzyc i sprawdzic czy dostalem to czego oczekiwalem... Zdaje sie, ze
    jest cos na ten temat w regulaminie, ze przy kierowniku zmiany.
    w urzedzie moge. Czy ktos potrafi wymienic z punktu i paragrafu ten
    przepis?

    Ale przy kurierze chyba nie mozna?

    Bartek M.
    --
    ____ _____ ____ # Bartosz Maruszewski B...@j...org.pl
    \__| | /___ # Tel. +48 501 453 621 ICQ: 23261748
    "Sztuka życia - to cieszyć się małym szczęściem"

  • 2. Data: 2002-12-08 12:32:41
    Temat: Re: otwarcie paczki przed odbiorem
    Od: "Izi" <m...@n...zp.pl>

    Bartosz Maruszewski <b...@d...ists.pwr.wroc.pl> wrote:
    > Witam.
    >
    > Mam dostac laptopa Pocztexem. Chcialbym jedna PRZED zaplata za paczke,
    > otworzyc i sprawdzic czy dostalem to czego oczekiwalem... Zdaje sie,
    Teoetycznie masz takie prawo, niestety wiekszosc biurw pocztowych nie zgadza
    sie (w przypadku np. przesylki poleconej, nie wiem jak jest z POCZTEXem) na
    otwarcie komisyjne, twierdzac, ze "skoro paczka nie jest uszkodzona to nie
    maja takiego obowiazku". Walczyl z tym w Zetce w "Nietypowej sprawie"
    Janusz Weiss (i udowodnil ze maja taki obowiazek), ale w "warunkach
    polowych" czesto czeka Cie ostra wymiana zdan z kierownikiem placowki.

    > Ale przy kurierze chyba nie mozna?
    Przy kurierze np. Stolicy czy Servisco mozna, a czesto trzeba nawet :-). Nie
    wiem jak z POCZTEXem.

    MZ