  • 1. Data: 2002-12-07 20:34:01
    Temat: Ile kosztuje testament u notariusza?
    Od: "Spektor" <s...@t...pl>

    witam!

    chcialbym sie dowiedziec mniej wiecej jaki jest koszt sporzadzenia
    testamentu potwierdzonego notarialnie.

    czy jest on spisywany w calosci u notariusza czy trzeba cos wczesniej
    przygotowac?

    z gory dzieki za odp.

    pozdrawiam!
    Bartek

  • 2. Data: 2002-12-07 21:36:15
    Temat: Re: Ile kosztuje testament u notariusza?
    Od: "Roy d'Angoulmois" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Spektor" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > witam!
    >
    > chcialbym sie dowiedziec mniej wiecej jaki jest koszt sporzadzenia
    > testamentu potwierdzonego notarialnie.

    Ja płaciłem 50 zl plus wat i za wydruki, to dało jakieś 70 zl.

    > czy jest on spisywany w calosci u notariusza czy trzeba cos wczesniej
    > przygotowac?

    W całości u notariusza, tylko musisz podać swoje dane i spadkobiercy oraz
    zakres zapisu, czyli co komu dajesz.

    Roy