  • 1. Data: 2002-06-14 17:03:45
    Temat: [ot] rotfl
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    dla poprawy humoru wszystkich czytelników news :))

    > http://fun.from.hell.pl/2002-06-15/buzdygan.jpg

    dokument jest autentyczny :))

    --
    Rafał 'Raf256' Maj

  • 2. Data: 2002-06-14 20:53:48
    Temat: Re: [ot] rotfl
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Rafal 'Raf256' Maj <r...@r...com> wrote:

    > dokument jest autentyczny :))

    Najwyższy czas zapoznać się z opisem i tematyką tej grupy. Nie uważasz?
    Uprawiaj sobie swoją radosną 'tfurczość' gdzie indziej.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2002-06-15 13:10:55
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    Przemysław Maciuszko <s...@i...pl> wrote in

    > Najwyższy czas zapoznać się z opisem i tematyką tej grupy. Nie uważasz?
    > Uprawiaj sobie swoją radosną 'tfurczość' gdzie indziej.

    ostatnio w kilku wątkach był omawiany problem praw autorskich do news, oraz
    tego czy za pisanie / publikowanie różnych rzeczy na / z news można mieć
    jakieś problem. Jak widać - w pewnym sensie można.

    Czy artykuły na które powołuje się pozew faktycznie mogą być interpretowane
    również w sprawie news:// ?

    --
    Rafał 'Raf256' Maj

  • 4. Data: 2002-06-15 14:00:58
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Mam następujące pytania w związku z linkiem podanym
    przez Rafała:

    1. Czy skoro pan Arnold B. nigdy nie występuje na grupach
    pod swym prawdziwym imieniem i nazwiskiem, ma prawo
    uważać, że "obrażono" właśnie imiennie jego ?

    2. Czy takie "wezwanie" ma jakiś sens w świetle prawa
    ("wezwanie do zapłaty" ? :))

    3. Czy list może być potraktowany przez adresata jako
    próba zastraszenia i wyłudzenia pieniędzy? Jeśli tak
    to jak powinien się zachować w takiej sytuacji?

    Kasia
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>

    P.S.
    Żeby oszczędzić ściągania skanu podaję w formie tekstowej
    list jake wysyła do grupowiczów pan Arnold B.:

    "WEZWANIE
    ---------
    W związku z Pana publicznymi wypowiedziami na grupach news'owych
    wyczerpującymi artykuły :

    - groźbę karalną art. 190 kodeksu karnego
    - oszustwa, kłamstwa itp. - art.212 kodeksu karnego
    - naruszenie godności art. 23 i 24 kodeksu cywilnego
    - działania w celu utraty społecznego zaufania art.
    212 i 216 kodeksu karnego

    oczekuję dobrowolnych i szczerych przeprosin na właściwych
    grupach podpisanych pana imieniem i nazwiskiem, oraz
    dobrowolnej wpłaty na moje konto kwoty 2000,00 złotych
    (słownie: dwa tysiące złotych) na konto nr xxxxxxxx-xxxxxxxxxx
    w Citi Bank SA, tytułem zadośćuczynienia oraz zobowiązania się
    do niedopuszczania się w przyszłości podobnych czynów.

    Jeżeli nie zgadza się Pan rozwiązać tej sprawy polubownie,
    zgodnie z moimi propozycjami zawartymi w tym liście,
    to informuję, że podejmę przewidziane w kodeksie karnym
    i cywilnym kroki w celu ochrony należnych mi dóbr i praw.
    Jednakże wówczas będę już oczekiwał pełnego zadośćuczynienia,
    a nie tak symbolicznego jak zaproponowane w tym liście
    oraz pokrycia kosztów postępowań sądowych.

    Arnold BuzdyXXX
    (podpis odręczny)"

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2002-06-15 15:04:06
    Od: "laik523" <l...@w...pl>

    Ludzieee ! To nie h-Ameryka. Pełno czubków.
    A gdzie jest ten adwokat co weźmie tą spawę ?

  • 6. Data: 2002-06-15 15:13:52
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "kachna.pl" <k...@p...onet.pl> ihn
    news:02061516005819@polnews.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    Dzien dobry wszystkim!

    Dorzuce pytanie 4 - czy w ogole taki pozew ma sens, skoro "poszkodowany" sam
    umieszcza na wlasnej stronie sporo swoich danych osobowych w formie skroconego CV?

    --

    Piotr Mikolajski

  • 7. Data: 2002-06-15 17:31:21
    Od: "Alter Ego" <U...@w...pl>

    Czyżby nowe wcielenie Expierda??

  • 8. Data: 2002-06-15 21:39:40
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "Alter Ego" <U...@w...pl> wrote in

    > Czyżby nowe wcielenie Expierda??

    nowe jak nowe - już rok temu chciał powołać wszystkich adminów news na
    świecie - AFAIR ktoś napisał publicznie że Astec SA to Arnold Buzdygan i
    wtedy arni żądałusunięcia postu z wszystkich serwerów news. Po spotkaniu
    się z ironią adminów (pl.news.admin) - zagroził że wszystkich pozwie do
    sądu. Gdy pytano go co z osobami mającymi kopię postu u siebie na hdd (co
    robi 95% czytników news) - ich też chaił pozwać :)))

    --
    Rafał 'Raf256' Maj

  • 9. Data: 2002-06-15 21:54:20
    Od: "Alter Ego" <U...@w...pl>

    Ostatnio na grupie zrobiło się tak jakby smutno, proponuję
    aby grupowicze zaczęli używać w swoich postach obecnej
    sygnaturki Experta. Efekt gwarantowany :))))
    A jak zacznie się burzyć to wyślemy mu fakturkę za reklamę
    w necie :)))) Proponuję równowartość 50$ za każdego posta,
    he he he

  • 10. Data: 2002-06-16 23:48:48
    Od: "Magbet" <m...@n...pl>

    > Najwyższy czas zapoznać się z opisem i tematyką tej grupy. Nie uważasz?
    > Uprawiaj sobie swoją radosną 'tfurczość' gdzie indziej.

    Nie o to chodzi. Tylko o to ze ten jegomosc juz dal sie poznac w polskim
    usenecie i jak widac spelnia swoje _grozby_ .
    RTF Posty.

    --
    Magbet