  • 1. Data: 2002-06-14 11:53:42
    Temat: operacja
    Od: "Bozena" <b...@i...pl>

    czesc
    mam miec operacje w razie gdy sie nie uda lub wrazie komplikacji moge żądac
    odszkodowania jestem ubezpieczona w Amplico na życie?

    pozdrawiam bozia

  • 2. Data: 2002-06-14 15:11:50
    Temat: Re: operacja
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Bozena" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > mam miec operacje w razie gdy sie nie uda lub wrazie komplikacji moge
    żądac
    > odszkodowania jestem ubezpieczona w Amplico na życie?

    Zamiast zakladac nowy watek moze poczytaj odpowiedzi w poprzednim? I przede
    wszystkim przeczytaj swoja wlasna umowę ubezpieczeniową, skontaktuj sie ze
    swoim agentem ubezpieczeniowym lub skorzystaj z info amplico
    i...@a...pl - ewentualnie poszukaj na stronie
    http://www.amplicolife.pl/ adresu/telefonu do biura amplico w Twoim
    rejonie. Nikt z nas nie jest jasnowidzem, zeby wiedziec co masz napisane w
    Twojej polisie

    HaNkA