    From: dr tyrell <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: oszustwo na allegro
    Date: Fri, 23 Dec 2011 09:56:37 -0800 (PST)

    Witam zawarłem umowe zlecenie z oszustem podającym sie za pracownika
    znanej firmy w Warszawie , wystawilem 8 przedmiotów o łącznej wartości
    ok 7,6tys zł. Przedmioty nie zostały wysłane a ja przelałem 95%
    pieniędzy na konto oszusta. Sprawe zgłosiłem na policji , nie byłem
    jedynym oszukanym przez tego cwaniaka. Teraz niestety mam problem z
    oszukanymi kupującymi. Allegro nie chce mi pomóc ,według nich to ja
    zawarłem umowę z kupującymi i to ja jestem odpowiedzialny za
    wszystko .Dzisiaj był u mnie dzielnicowy z potwierdzeniem że ja to
    ja , jeden z kupujących zgłosił na mnie doniesienie. Nie mam pojęcia
    co mam robić. Proszę o pomoc.