  • Data: 2011-12-23 17:56:37
    Temat: oszustwo na allegro
    Od: dr tyrell <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam zawarłem umowe zlecenie z oszustem podającym sie za pracownika
    znanej firmy w Warszawie , wystawilem 8 przedmiotów o łącznej wartości
    ok 7,6tys zł. Przedmioty nie zostały wysłane a ja przelałem 95%
    pieniędzy na konto oszusta. Sprawe zgłosiłem na policji , nie byłem
    jedynym oszukanym przez tego cwaniaka. Teraz niestety mam problem z
    oszukanymi kupującymi. Allegro nie chce mi pomóc ,według nich to ja
    zawarłem umowę z kupującymi i to ja jestem odpowiedzialny za
    wszystko .Dzisiaj był u mnie dzielnicowy z potwierdzeniem że ja to
    ja , jeden z kupujących zgłosił na mnie doniesienie. Nie mam pojęcia
    co mam robić. Proszę o pomoc.