  • 1. Data: 2003-12-04 18:38:44
    Temat: czy mozna?
    Od: "Barbara" <b...@w...pl>

    Kupilam dosc drogi kostium w sklepie(ubranie) ale po przyjsciu do domu
    okazalo sie ze nie ma przy nim metki wraz z cena, zadzwonilam do sklepu ale
    okazalo sie ze oni zdejmuja przy zakupie a dlaczego to nie potrafia
    powiedziec bo jest kod do zdjecia czy cos tam .Nie zalezy mi na tej cenie
    bardzo ale czy tak mozna?przeciez towar nie moze byc bez metki bo gdybym
    chciala go zwrocic?Moze to jest smieszne ale czy tak mozna sprzedawac ?

  • 2. Data: 2003-12-04 23:19:43
    Temat: Re: czy mozna?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Dec 2003, Barbara wrote:
    [...]
    >+ powiedziec bo jest kod do zdjecia czy cos tam .Nie zalezy mi na tej cenie
    >+ bardzo ale czy tak mozna?przeciez towar nie moze byc bez metki bo gdybym
    >+ chciala go zwrocic?

    A z jakiego powodu mogłabyś chcieć zwracać ?

    pozdrowienia, Gotfryd