    From: "Ripclaw" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oszukany :(
    Date: Thu, 4 Dec 2003 20:53:25 +0100

    Znaczy sie nie jest to Allegro, ale Swistak.pl nowo powstaly serwis
    aukcyjny.
    Wiem, ze napewno koles jest z Koszalina
    To sa jego falszywe dane:
    Jarek Kocinski
    Bosmanska 12/65
    75-257 Koszalin
    Email: j...@o...pl
    Telefony: 943424892
    Login: Jarek62

    Ale on napisal, ze wysylac bedzie jego kolega i podal ten adres i te dane;
    cytuje:
    "Ok, karte sprzedaje moj kolega:
    Pawel Ciechanowski
    Sportowa 17/8
    75-503 Koszalin

    Wiec to on bedzie wysylal paczke "

    I ten sam adres jest na przesylce, ale jak zadzwonilem na 913 tp sa :) to mi
    odpowiedzieli, ze pod tym adresem jest inne nazwisko, a pod wyzej
    wymienionym numerem telefonu koles mowi, ze to pomylka.
    Co do aukcji, to kupilem niby GF-2 MX400 karte graficzna, a dostalem jakis
    stary syf z chipsetem winbond
    I jak pojde na Policje to zglosic, to czy sa jakies duze szanse na
    odzyskanie kasy ?
    A moze ktos z was mieszka w Koszalinie i moglby sprawdzic ta Sportowa 17/8 ?
    Z gory dziekuje za wszelka pomoc
    Pozdrawiam

    Ripclaw