  • 1. Data: 2005-01-12 09:09:29
    Temat: oskarzyciel posiłkowy_na korzyść oskarżonego??
    Od: "netka" <i...@...pl>

    Wita serdecznie jestem jako pokrzywdzony oskarżycielem posiłkowym w sprawie
    karnej - sprawca się przyznał i poddał karze, co poparł prokurator..
    Sęk w tym, że moim zdaniem sprawca:
    1. nie mógł popełnić czynu w sposób jaki twierdzi
    2. raczej nie działał sam
    3. prokurator oparł się właściciwie głównie na przyznaniu sie
    4. sąd przyklepał propozycje kary uznając, że nie widzi watpliwości a mój
    wniosek o rozprawe oddalił przyznając adwokatowi, że nie mam interesu
    prawnego w domaganiu sie rozprawy, że przecież oskarzony sie przyznał.. ...

    A moim zdaniem on sie przyzanł by chronić kogoś (tzn. członka swojej
    rodziny - urzednika) - a kwestai kto jest naprawde winny zmienia moją
    sytuację...
    PS. prokurator nie uwzględnił żadnych moich wniosków o ekspertyzy które
    mogłyby obalić sposób popełnienia przestępstwa (sfałszowania dokumentu) jaki
    przyznaje oskarżony - w postępowaniu przygotowawczym..
    Czy w takiej sytauacji właściwie nie ma szans na obronę swoich interesów?
    Przyznał sie i już , a ja mogę co najwyżej popierać akt oskarżenia skoro
    prokuratorowi nie zależało na tym by wyjasnić prawdziwe okoliczności
    czynu???????
    prosze o jakąś odpowiedź bo tracę szacunek do wymiaru sprawiedliwości.
    Pozdrawiam

    Czy jako oskarżyciel posiłokowy

    --
    netka