  • 1. Data: 2007-07-04 08:03:57
    Temat: oskarzenie prywatne - dane "sprawcy"?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Pytanko - jakiś czas temu zostałem pobity przez paru mięśniaków (w sumie
    4 sztuki).

    Wczoraj jak byłem w sądzie w sprawie złożenia wniosku o bycie
    oskażycielem posiłkowym okazało się, że dwóch z nich złożyło prywatne
    oskarżenie przeciwko mnie! (szczyt bezczelności...)

    Póki co jeszcze nie wnieśli stosownej opłaty (wg. informacji z sądu, a
    od złożenia minął już ponad miesiąc).

    Pytanie: czy słusznie się obawiam, że przy tej okazji w ich łapska mógł
    wpaść mój adres?

  • 2. Data: 2007-07-04 09:12:52
    Temat: Re: oskarzenie prywatne - dane "sprawcy"?
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 04 Jul 2007 10:03:57 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Pytanie: czy słusznie się obawiam, że przy tej okazji w ich łapska mógł
    > wpaść mój adres?

    Tak, jestem pewien, że właśnie z takiego źródła pewien troll poznał mój
    adres.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://plfoto.com/1278747/zdjecie.html

  • 3. Data: 2007-07-04 09:21:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd napisał(a):

    > Tak, jestem pewien, że właśnie z takiego źródła pewien troll poznał mój
    > adres.

    O, super...

    W takim razie odgrzewam sprawę pozwolenia na broń :-/

  • 4. Data: 2007-07-04 09:37:02
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 04 Jul 2007 11:21:11 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > O, super...
    >
    > W takim razie odgrzewam sprawę pozwolenia na broń :-/

    Wydaje mi się, że taka sytuacja jest jedną z nieformalnych przesłanek
    odmowy udzielenia takiego pozwolenia.

  • 5. Data: 2007-07-04 10:15:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd napisał(a):

    > Wydaje mi się, że taka sytuacja jest jedną z nieformalnych przesłanek
    > odmowy udzielenia takiego pozwolenia.

    Jaka sytuacja?

    Goście napadli, uwięzili, odgrażali sie, teraz zdobyli adres.

    Zdecydowanie czuję sie zagrożony.

    Dla wyjaśnienia: ja zostałem pobity, wyszedł art. 157 par.1 KK (czyli
    prokuraotr z urzędu działa), a dwóch z nich w takcie mojego działania w
    obronie koniecznej dostało gazem pieprzowym w spraju... No to ja bardzo
    przepraszam, ale skoro grupka bandziorów działa wspólnie i w
    porozumieniu i jeszcze jest na wolności, to ja się domagam jakiejś
    skutecznej obrony!

  • 6. Data: 2007-07-04 10:36:40
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > O, super...
    > W takim razie odgrzewam sprawę pozwolenia na broń :-/

    To se dopiero narobisz kłopotów.

    Ale jak chcesz to polecam zakup rewolwerów udających te
    sprzed 1850 roku. Można je mieć bez pozwolenia.
    Do tego zeskrobiesz siarkę z zapałek - bo nie wiem jak jest z czarnym
    prochem , czy nie robią jakichś chorych wstrętów - i masz normalną broń.

    Tak swoją drogą to przecież Twój adres jest powszechnie dostępny.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 7. Data: 2007-07-04 11:07:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek napisał(a):

    > To se dopiero narobisz kłopotów.

    Może tak, może nie...

    > Ale jak chcesz to polecam zakup rewolwerów udających te
    > sprzed 1850 roku. Można je mieć bez pozwolenia.

    Wiem. To jest Plan B ;)

    > Do tego zeskrobiesz siarkę z zapałek

    Bez żartów ;)

    [ciach]

    > Tak swoją drogą to przecież Twój adres jest powszechnie dostępny.

    Dla osób choć troszkę inteligentnych i działających w internecie ;)

  • 8. Data: 2007-07-04 11:26:37
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 04 Jul 2007 13:07:49 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Może tak, może nie...

    Swoją drogą te "porady" są zajebiste.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://plfoto.com/1280346/zdjecie.html

  • 9. Data: 2007-07-04 11:46:14
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Może tak, może nie...

    Raczej tak.

    Do bezpośredniej obrony najlepszy jest paralizator elektryczny.

    Broń się przydaje jak przewidujesz strzelaninę.
    Ale jak na razie zabawę w strzelanego na ulicach i zabijają niewinnych
    bezkarnie tylko policjanci, Ty dostaniesz od razu ciężkie zarzuty nawet
    jak nikogo nie zabijesz ani nie ranisz. Za samo spowodowanie zagrożenia.

    > Bez żartów ;)

    Wierz mi - jest nawet lepsza od czarnego prochu. :)

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 10. Data: 2007-07-04 11:49:08
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 04-07-2007 o 13:46:14 Arek <a...@e...net> napisał(a):

    > Broń się przydaje jak przewidujesz strzelaninę.

    Mowa o broni palnej czy takze o broni typu "kij od szczotki niezakonczony
    gumowa nakladka"?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.