  • 1. Data: 2007-07-04 08:39:28
    Temat: Adresy i namiary do instytucji gdzie nalezy skladac skargi i odwolania.
    Od: CC <o...@i...pl>

    Właśnie zamieściłem w moim serwisie Obywatelskie nieposłuszeństwo
    (rok. zał. 1999) - www.obnie.info adresy i inne szczegółowe namiary
    (maile, telefony, faxy, www) instytucji do których obywatele powinni
    sie odwoływać od decyzji które uznają za niesprawiedliwe i krzywdzące,
    np: sądy, spółdzielnie mieszkaniowe, banki, TPSA, NASK, urzędy
    skarbowe, itp.
    Są tam również adresy Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu i
    Europejskiego Rzecznika Praw Człowieka. Są podane linki do formularzy
    skarg do tych 2 instytucji. Również należy pamietać, że każdy obywatel
    ma prawo złożyć skarge do Trybunału Konstytucyjnego, szczegółowy opis
    skargi jest na stronie TK.
    Należy sobie zdać sprawę, iż współczesna cywilizacja stworzyła swego
    rodzaju terror prawny gdzie zwykły obywatel jest opleciony siecią
    ustaw, rozporządzeń, itp których nie jest w stanie nawet znać i w
    razie jakiegokolwiek sporu prawnego gdy po drugiej stronie stanie
    instytucja dysponująca profesjonalną obsługą prawna, on jest na
    straconej pozycji. Wtedy jedynym ratunkiem dochodzenia własnych praw
    zagwarantowanych w Konstytucji jest właśnie składanie skarg i odwołań
    oraz żądanie zagwarantowania profesjonalnej pomocy prawnej przez
    państwo.
    I temu ma właśnie służyć opublikowana przeze mnie lista.
    Warto aby została skopiowana na różne fora internetowe, które zajmują
    się tą problematyką.

    ### Obywatele musza zalozyc wladzy kaganiec
    i trzymac ja na smyczy ###

    CC

    "Obywatelskie nieposluszenstwo".

    http://www.obnie.info

  • 2. Data: 2007-07-04 10:58:45
    Od: "DD" <c...@w...pl>

    Kopia, kopii w żenujacym wykonaniu ...
    Jak można cos takiego reklamować ?

    Użytkownik "CC" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sie odwoływać od decyzji które uznają za niesprawiedliwe i krzywdzące,
    > np: sądy, spółdzielnie mieszkaniowe, banki, TPSA, NASK, urzędy

    cute ...