  • 1. Data: 2009-03-17 20:01:54
    Temat: orzeczenie
    Od: mem <"memrectus[ns]"@aol.pl>

    Witam,

    Jakiś czas temu złożyłem zarzuty od nakazu zapłaty i okazały się
    skuteczne. Od rozprawy minęło prawie 2 m-ce a ja nadal nie otrzymałem
    orzeczenia sądu. Czy w takim przypadku powinienem ubiegać się o pisemne
    orzeczenie? Jak ta procedura wygląda?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-18 08:07:56
    Temat: Re: orzeczenie
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    mem pisze:
> [...]
    > skuteczne. Od rozprawy minęło prawie 2 m-ce a ja nadal nie otrzymałem
    > orzeczenia sądu. Czy w takim przypadku powinienem ubiegać się o pisemne

    I pewnie nie otrzymasz, chyba że będzie to wyrok zaoczny.
    Musisz sam się pofatygować do sądu.

    Pozdrawiam
    Michał