  • 1. Data: 2004-01-16 15:19:22
    Temat: meldunek a DG
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    mam pytanie i wielka prosbe aby ktos, kto zna odpowiedz mi pomogl.
    musze sie wymeldowac ze stalego miejsca zamieszkania do nikad ale mam w planach
    zalozyc DG. czy zaloze DG jak nie bede mial stalego meldunku? obawiam sie, ze
    nie ale chcialbym sie upewnic.

    mam w planach pewien "legalny" manewr. otoz pojde do urzedu miasta i wymelduje
    sie, wezme zaswiadcznie o wymeldowaniu ale bez wpisu w dowodzie bo powiem, ze
    ow dowod zgubilem. czy bede pozniej mogl poslugiwac sie tym dowodem przy
    zakladaniu DG? (wiem, ze to nie jest legalne) chodzi mi o to, czy oni to beda
    mieli odnotowane w referacie gdzie rejestruja firmy.

    czy ktos ma jakias sensowna propozycje?

    dziekuje z gory za chec pomocy
    marcin

  • 2. Data: 2004-01-16 16:34:57
    Temat: Re: meldunek a DG
    Od: "Hokus-Pokus" <H...@o...pl>

    Po co kombinować? Załóż DG przed wymeldowaniem.

    Hokus-Pokus
    http://ag.bocznica.org/

  • 3. Data: 2004-01-16 17:05:53
    Od: b...@o...pl

    > Po co kombinować? Załóż DG przed wymeldowaniem.

    zastanawialem sie nad ta opcja ale niestety zalozenie wchodzi w gre dopiero za
    kilka m-cy.

    pozdrawiam
    marcin

  • 4. Data: 2004-01-16 17:37:50
    Od: "Hokus-Pokus" <H...@o...pl>

    > zastanawialem sie nad ta opcja ale niestety zalozenie wchodzi w gre
    > dopiero za kilka m-cy.

    załóż, a potem (tak po miesiącu) zawieś.
    Hokus-Pokus
    http://ag.bocznica.org/

  • 5. Data: 2004-01-17 11:46:23
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    bd wrote:

> [...]
    > dowodem przy zakladaniu DG? (wiem, ze to nie jest legalne) chodzi mi o to,
    > czy oni to beda mieli odnotowane w referacie gdzie rejestruja firmy.

    W sprawie podatku dochodowego dla osob nie majacych miejsca ZAMIESZKANIA
    wlasciwy jest urzad US Warszawa (nie pamietam dokladnie ktory).

    Boguslaw