  • 1. Data: 2002-10-29 09:16:23
    Temat: organizacje, stowazyszenia
    Od: "greenman" <g...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie : Gdzie mozna znalesc informacje na temat statusu prawnego
    organizacji , stowarzyszeni itp

    Z gory dziekuje
    gm

  • 2. Data: 2002-10-29 10:03:56
    Temat: Re: organizacje, stowazyszenia
    Od: "mike" <m...@p...onet.pl>

    w rejstrze sądowym dla stowarzyszeń ( Krajowy Rejestr Sądowy ), każdy ma
    prawo do przeglądania akt

  • 3. Data: 2002-10-29 15:01:23
    Od: "greenman" <g...@w...pl>

    Witam
    Chyba nie dokladnie zadalem pytanie bo chodzilo mi o cos troche innego.

    Zaluzmy ze chce zalozyci organizacje albo stowarzyszenie. Zapewne sa jakies
    przepisy mowiace o tym jaka jest roznica miedzy stowarzyszeniem a
    organizacja i jakie musze wpelnic warunki prawne abym mogl zalozyci np
    stowarzyszenie.
    Problem w tym ze nie mam zielonego pojecia gdzie tego szukac i tu wlasnie
    prosze o pomoc.
    Z gory dziekuje
    gm

  • 4. Data: 2002-10-29 16:18:29
    Od: "KIDprotect" <f...@k...pl>

    polecam: www.ngo.pl

    Kuba

    --
    fundacja KIDPROTECT - swiat przyjazny dzieciom
    www.kidprotect.pl