  • 1. Data: 2005-09-29 14:04:41
    Temat: organizacja wycieczki rowerowej
    Od: " Robmon" <6...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam. Małe pytanko. Nauczyciel klasy drugiej szkoły podstawowej pragnie
    zorganizować krótką wycieczkę rowerową (ok. 5-8 km)dla swoich uczniów. Jakie
    przepisy regulują takie imprezy ( ilość opiekunów, zgoda rodziców, itd....).
    Pozdrawiam.
    Robmon

  • 2. Data: 2005-09-29 14:57:18
    Temat: Re: organizacja wycieczki rowerowej
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > przepisy regulują takie imprezy ( ilość opiekunów, zgoda rodziców, itd....).

    5-8 km? jaka zgoda?, zwykła wycieczka szkolna trwająca moze godzine lekcyjna...

    inna sprawa to fakt że rowerem po drogach publicznych mozna sie poruszac od 10
    roku życia na podst karty rowerowej

  • 3. Data: 2005-09-29 15:03:28
    Od: Joystick <j...@N...eko.net.pl>

    Tata, a Marcin powiedział, że jego tata powiedział, że " Robmon"
    <6...@g...SKASUJ-TO.pl> powiedział(a):

> [...]
    > przepisy regulują takie imprezy ( ilość opiekunów, zgoda rodziców, itd....).

    Ja tak tylko z tego co pamietam z dziecinstwa:

    Musial byc jeden deorosly osobnik na 10 nieletnich
    zgoda rodzicow nie byla potrzebna, bo to bylo zamiast szkoly, czyli w ramach
    lekcji

    No chyba, ze to po szkole, to napewno musi byc zgoda rodzicow

  • 4. Data: 2005-10-01 08:31:13
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 29 Sep 2005 14:04:41 +0000 (UTC), Robmon napisał(a) w
    wiadomości:<news:dhgs9o$8l3$1@inews.gazeta.pl>

    > ilość opiekunów

    Ilu tych uczniów?

    > zgoda rodziców

    Wymagana.

    Akty prawne:
    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU
    z dnia 8 listopada 2001 r.
    w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola,
    szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki
    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU
    z dnia 31 grudnia 2002 r.
    w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach
    i placówkach
    ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW
    z dnia 6 maja 1997 r.
    w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach,
    kąpiących się i uprawiających sporty wodne.
    USTAWA
    z dnia 20 czerwca 1997 r.
    Prawo o ruchu drogowym

    W jednej kolumnie nie więcej niz 15 osób.

    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

    --
    Obowiązki i prawa ucznia - forum dyskusyjne:
    zaprasza: