  • 11. Data: 2006-06-18 17:47:34
    Temat: Re: oprogramowanie - kara za nielegalne posiadanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    d...@w...sobie.to [###d...@w...sobie.to.###] napisał:

    > Kierunek to sie znajdzie. Ma wiele dupereli calkowicie zbednych,
    > ale np. nie umie dobrze przenosic z wiersza do wiersza. I to nie
    tylko
    > dzielac wyraz z "-" miedzy sylabami, ale nawet nie umie tak prostych
    > rzeczy jak zostawianie "i" na koncu.
    > W efekcie masz np. tak:
    > Wczoraj wszyscy wyjechali - Wacek i
    > Magda tez.
    > D.

    Co do dzielenia sylab, to się nie kłócę, choć nie zauwazyłem. Ale te
    "i" i inne na końcu spokojnie można wyeliminować odpowiednim
    ustawieniem autokorekty. Można też proste makro zrobić, które po
    samotnej literze doda spację nierozdzielającą.

  • 12. Data: 2006-06-21 09:40:06
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > ustawieniem autokorekty. Można też proste makro zrobić, które po
    > samotnej literze doda spację nierozdzielającą.

    Co nie zmienia faktu, że nie potrafi justować poprawnie twardej spacji.
    W efekcie czasami wychodzi z tego koszmarek, gorszy niż "i" na końcu wersu.

    (zaraz nas ktoś ochrzani za off-topic ;) )

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2006-06-21 13:21:33
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Tomek napisał(a):

    > Co nie zmienia faktu, że nie potrafi justować poprawnie twardej spacji.
    > W efekcie czasami wychodzi z tego koszmarek, gorszy niż "i" na końcu wersu.

    No, ale jak się ma takie wymagania, to LaTeX albo coś w tym guście
    potrzebny, a nie edytor tekstu w stylu Worda czy OO.

    > (zaraz nas ktoś ochrzani za off-topic ;) )

    E tam ;p

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 14. Data: 2006-06-21 13:39:03
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 21 Jun 2006 15:21:33 +0200, Piotr Kubiak napisał(a):

    > E tam ;p

    Nie e tam - a sio na jakąś grupę DTP - choć tam pewnie was wyśmieją
    za mieszanie DTP z programami dla sekretarek ;-)

    BTW: mam na dysku OO bo stary office na który mam licencję nie może
    tworzyć ramek tesktowych z przepływajacym tekstem z ramki do ramki.
    To jedyna różnica w "biurowym" użytkowaniu którą zauważyłem.

    Pozdrawiam,
    Henry