  • 1. Data: 2004-06-15 06:39:01
    Temat: oplaty - samochod z Niemiec
    Od: "jacek" <j...@w...pl>

    Moj znajomy z Niemiec chce podarowac mi auto.
    Czy za darowizne wnosze te same oplaty (akcyza i itp) co przy sprowadzaniu
    auta zakupionego w Niemczech.
    Prosze o dokladne info na ten temat, bo jestem zupelnie niedoinformowany.
    pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2004-06-15 16:14:12
    Temat: Re: oplaty - samochod z Niemiec
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    jacek w <cam5j9$m44$1@atlantis.news.tpi.pl> zeznal:
> [...]
    > auta zakupionego w Niemczech.
    > Prosze o dokladne info na ten temat, bo jestem zupelnie niedoinformowany.

    http://ag.bocznica.org ;>
    http://groups.google.pl/groups?hl=en&lr=lang_pl&ie=U
    TF-8&group=pl.misc.samochody
    pojawia sie pare razy w tygodniu to pytanie

    --
    Oprogramowanie jest jak katedra - budujesz, budujesz, budujesz,
    budujesz, a potem... modlisz się