  • 1. Data: 2004-06-15 06:33:29
    Temat: Zasiedzenie
    Od: "Jacek Cywiński" <a...@p...pl>

    W marcu 1974 r. Roman G.. wydzierżawił od gminy T. a okres 3 lat
    nieruchomość. 15 kwietnia 1977 r. upłynął termin, na jaki umowa została
    zawarta. Roman G.. nie oddał nieruchomości i nadal ją użytkował . 10 maja
    2001r. do sądu w T. wpłynął wniosek Bronisława R. o stwierdzenie nabycia
    własności tej nieruchomości w drodze zasiedzenia.

    Co powinien postanowić sąd?

    Ja to widzę w ten sposób:

    -> wniosek odrzucić, gdyż:

    -> nie było posiadania samoistnego

    -> nie było w dobrej wierze

    -> nie minęło 30 lat

    Do końca jednak nie jestem przekonany, moglibyście mnie ukierunkować ? ;)

    pozdr

  • 2. Data: 2004-06-15 06:34:56
    Temat: Re: Zasiedzenie
    Od: "Jacek Cywiński" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Jacek Cywiński" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2001r. do sądu w T. wpłynął wniosek Bronisława R. o stwierdzenie nabycia
    > własności tej nieruchomości w drodze zasiedzenia.

    tzn wpłynął wniosek Romana G ;)

  • 3. Data: 2004-06-15 17:14:11
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

> [...]
    >
    > -> nie minęło 30 lat
    >

    > Do końca jednak nie jestem przekonany, moglibyście mnie ukierunkować ? ;)

    Brak upływu terminu 30 letniego powoduje oddalenie wniosku, a nie jego
    odrzucenie.
    Posiadanie samoistne to być może nawet było, ale dopiero od 1977 roku.

    --
    JOHNSON :)