  • 1. Data: 2005-08-12 18:14:57
    Temat: Kara od nieterminowej opłaty za studia
    Od: Edek <e...@o...pl>

    Witam wszystkich
    Otóż mój problem polega na tym, że uczelnia w której kończyłem studia
    podyplomowe odmówiła mi wydania świadectwa ukończenia studiów do momentu
    uregulowania kary umownej w wysokości 520 zł za zwłokę, która wyniosła
    siedem miesięcy .
    P-kt 7 tej umowy mówi - cyt." W sytuacji nieterminowego uniszczenia
    wpłat student zobowiązany jest do zapłaty kary umownej w wysokości
    20,-zł za kazdy miesiąc zwłoki".
    W/g mnie powinieniem zapłacić 140 zł, a Dziekanat poiformował mnie że
    nalicza wielokrotność za każdy miesiąc.
    Jak mam rozumieć tę interpretacje i co mogę zrobić w tej sprawie.

    Pzdr Edek