  • 1. Data: 2005-07-04 20:09:08
    Temat: opłata za wniosek sądowy
    Od: "mlady" <m...@g...pl>

    witam
    znajomy zamierza złożyć wniosek do sądu o zatarcie skazania , opłata wg
    ustawy wynosi 45 pln
    pytanie moje : jak ją zrealizowac : przelew na konto (jeśli tak to skąd
    wziąść nr kont sądów), czy też w formie znaczków skarbowych , czy też jak
    ostatnio wyczytałem na jakimś forum w postaci znaczków opłaty sądowej (gdzie
    można coś takiego nabyć ?)
    z góry dzięki
    pozdrawiam
    marian

  • 2. Data: 2005-07-04 20:16:00
    Temat: Re: opłata za wniosek sądowy
    Od: juma <j...@o...pl>

    mlady napisał(a):
> [...]
    > ostatnio wyczytałem na jakimś forum w postaci znaczków opłaty sądowej (gdzie

    1. przelew na konto - ale jak wniosek będzie już w sądzie, w tytule
    przelewu sygnaturę akt sprawy, numer konta - podadzą w sądzie (też
    telefonicznie), ewentualnie będzie na wezwaniu do uiszczenia opaty,

    2. znaczkami opłaty sądowej (nie skarbowej !!!). Do kupienia w każdym
    sądzie.

  • 3. Data: 2005-07-04 21:23:40
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    juma <j...@o...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

> [...]
    > telefonicznie), ewentualnie będzie na wezwaniu do uiszczenia opaty,
    >
    > 2. znaczkami opłaty sądowej (nie skarbowej !!!). Do kupienia w każdym

    Jeśli zależy na czasie, to zdecydowanie Nr.2
    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide