  • 1. Data: 2005-07-04 18:04:55
    Temat: ARSEN rozlozyl mnie na lopatki :-)
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Pamietacie moje przeboje z Arsenem? Te od rzekomych zaleglych
    kar za jazde bez biletu :-)

    Wlasnie siedze, rechocze i nie moge dojsc do siebie, bo dostalam
    nastepna korespondencje :-)))) Zawiera ona:

    1. Wezwanie informujace o wszczeciu postepowania sadowego. Nic
    nowego, mam juz takich komplet ;-)

    2. Zupelna nowosc: Wzor pozwu sadowego :-) Nawet wypelniony na
    moje nazwisko, sie chlopaki postarali :-)))

    3. To, co wywolalo u mnie nagly napad smiechu:
    PRZYKLADOWY NAKAZ EGZEKUCYJNY :-)))))
    Oczywiscie z danymi i kwotami wzietymi gdzies z kosmosu :-)
    Jak sadze powinnam sie teraz _bardzo_ wystraszyc i poleciec
    kurcgalopkiem placic :-))))

    Na razie nie wiem czy zaluje ze juz po godzinach ichnego
    urzedowania, czy sie z tego ciesze, bo mur beton zadzwonilabym
    krztuszac sie ze smiechu zeby podziekowac za poprawienie mi
    dzisiejszego humoru :-)

    Kira (nadal sie krztuszaca)

  • 2. Data: 2005-07-04 18:41:49
    Temat: Re: ARSEN rozlozyl mnie na lopatki :-)
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisal w wiadomosci

    [cut]

    Pocieszni sa. ;)

  • 3. Data: 2005-07-04 18:56:22
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Heming [Mon, 4 Jul 2005 20:41:49 +0200]:

    > Pocieszni sa. ;)

    Przecudni wrecz :-) Zastanawiam sie przyklad czego im tam
    jutro podrzucic, bo ze sobie nie daruje to jestem niemalze
    pewna... :-)

    Kira (nadal ubawiona)

  • 4. Data: 2005-07-05 04:35:42
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kira wrote:

    > Przecudni wrecz :-) Zastanawiam sie przyklad czego im tam
    > jutro podrzucic, bo ze sobie nie daruje to jestem niemalze
    > pewna... :-)

    Podrzuć im jakiś przykładowy wyrok sądu za dręczenie, z wpisanymi ich
    danymi.

  • 5. Data: 2005-07-05 05:42:29
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: witek [Mon, 04 Jul 2005 23:35:42 -0500]:

    > Podrzuć im jakiś przykładowy wyrok sądu za dręczenie,
    > z wpisanymi ich danymi.

    Ej, a wiesz ze to fajny pomysl? Nie masz czegos takiego
    gdzies pod reka...? Moze byc wzor, powypelniam sobie ladnie
    we wlasnym zakresie :]

    Kira

  • 6. Data: 2005-07-05 09:16:45
    Od: " " <d...@g...pl>

    Kira <c...@-...pl> napisał(a):

    > Ej, a wiesz ze to fajny pomysl? Nie masz czegos takiego
    > gdzies pod reka...? Moze byc wzor, powypelniam sobie ladnie
    > we wlasnym zakresie :]

    A oni beda sie smiali jeszcze glosniej, bo co to jedna rzucajaca sie
    "petentka" w tlumie przestraszonych i placacych.

  • 7. Data: 2005-07-05 10:16:02
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A oni beda sie smiali jeszcze glosniej, bo co to jedna rzucajaca sie
    > "petentka" w tlumie przestraszonych i placacych.

    a falszowanie takich dokumentow nie jest przestepstwem ?
    (w obie strony, dokument ktory jej przyslai i ten ktory ona zamierza wsyalc)

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 8. Data: 2005-07-05 12:45:06
    Od: "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl>

    Najlepsze i najsmieszniejsze co mozna zrobic. Upewnic ich, ze masz duzo
    kasy, chetnie placisz ale tylko wyrokiem sadu. W sensie, zeby wreszcie
    zalozyli sprawe. Jesli nie udowodnia przed sadem, ze jestes im cos winna to
    bedzie dla nich najlepsza nauczka. Zasadniczo najlepiej pokornie zadzwonic i
    kajac sie tlumaczac, ze co z tego, ze duzo zarabiasz skoro inwestujesz w
    akcje, samochód kosztuje a i ubrac sie trzeba i te marne 10 tys. miesiecznie
    sie rozchodzi nie wiadomo na co. I ze na pewno oddasz jak tylko bedziesz
    miala gram wolnej gotówki. I zeby juz nie dzwonili i nie nachodzili bo nie
    masz ochoty z nimi rozmawiac i jak bedziesz miala kase to sama zadzwonisz :)
    Tylko trzeba by sie zorientowac czy nagranie tej rozmowy (bo raczej
    nagrywaja placze dluzników) nie bedzie moglo stanowic przed sadem jakiegos
    dowodu.

    --
    ACELNÓSZZacelnószz

  • 9. Data: 2005-07-05 14:53:02
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Przemek R... [Tue, 5 Jul 2005 12:16:02 +0200]:

    > a falszowanie takich dokumentow nie jest przestepstwem ?

    To nie sa sfalszowane dokumenty, tylko "wzor" dokumentow.
    Czyli taki szablon, do pokolorowania. Znaczy wypelnienia.

    Kira

  • 10. Data: 2005-07-05 21:30:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > To nie sa sfalszowane dokumenty, tylko "wzor" dokumentow.
    > Czyli taki szablon, do pokolorowania. Znaczy wypelnienia.

    czego ten wzor dotyczy?