  • 1. Data: 2005-12-05 08:15:25
    Temat: jak bedzie w koncu z tymi aplikacjami dla studentów?? czy będą kosztowały tak wiele? i czemu tak dużo:)
    Od: "guteq" <g...@v...pl>

    jak bedzie w koncu z tymi aplikacjami dla studentów?? czy będą kosztowały tak
    wiele? i czemu tak dużo:)

  • 2. Data: 2005-12-05 08:46:50
    Od: "T" <t...@p...onet.pl>

    > jak bedzie w koncu z tymi aplikacjami dla studentów?? czy będą kosztowały tak
    > wiele? i czemu tak dużo:)

    Aplikacjami dla studentow?... hm.... a ja zylam w przekonaniu ze aplikacje sa
    dla ABSOLWENTOW. I wlasciwie o co chodzi? o aplikacje samorzadowe? Nie wiem -
    albo jest za rano i nic nie kumam albo Twoj post jest naprawde malo czytelny...