  • 21. Data: 2015-09-01 12:04:05
    Temat: Re: oplata dla komornika sadowego (e-sad) kilka pytan
    Od: "Beata" <b...@p...fm>

    news:55e53f70$0$4777$65785112@news.neostrada.pl...

    > Czy ty wiesz o czym piszesz? Czu to jest osoba fizyczne prowadząca
    > działalność gospodarczą, czy jakaś spółka (jawna, z o.o.)?
    > Jeśli spółka to zapewne masz wyrok przeciw spółce a nie tej osobie. Może
    > lepiej sprawdź ten "drobiazg".

    Jest to osoba prowadząca DG, w nazwie firmy jest również jej nazwisko.

  • 22. Data: 2015-09-01 12:06:51
    Od: "Beata" <b...@p...fm>

    > To nie wchodź w ten interes. Dlaczego uważasz, że ktoś inny miałby
    > dopłacać do Twojego interesu, o który nawet Tobie się nie chce zadbać?

    > Oczywiście.

    > Zatem odpuść sprawę, bo widzę, że na odzyskaniu długu Ci nie zależy.
    >
    > A kobiece fochy nie są dobre w biznesie.

    Nie rozumiem czego po mnie "jedziecie", skąd ten ton i agresja, czy ja wam
    coś zrobiłam?
    Wolałabym nie korzystać z sądów, komorników itp tak jak do tegj pory w
    życiu mi się udawało, ale jednak nie każdy jest uczciwy, niektórzy
    postanawiają nie płacić za pracę
    mówiąc "bo nie", nie odbierać korespodencji, telefonów i śmiać się w
    twarz, dlatego postanowiłam skorzystać z wymiaru sprawiedliwości.
    Wcześniej nie miałam pojęcia jak to wszystko działa itp
    dlatego chciałam zapytać na grupie prawniczej, co w tym złego? Po prostu
    pytam ile komornik policzy sobie od mojego skromnego długu, czy ktoś w
    ogóle się tym zajmie? Zawód komornik kojarzy mi się z odzyskiwaniem
    jakichś ogromnych kwot, conajmniej dziesiątków tysięcy, a nie paroma
    stówkami takich szaraczków jak ja, dlatego jestem zielona.

  • 23. Data: 2015-09-01 12:07:23
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 01 Sep 2015 12:04:05 +0200, Beata napisał(a):

    > Jest to osoba prowadząca DG, w nazwie firmy jest również jej nazwisko.

    To dlaczego piszesz o sobie prawnej?

  • 24. Data: 2015-09-01 12:15:30
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Po prostu pójdź do najbliższej Tobie terytorialnie (Twoja wygoda się liczy)
    kancelarii komorniczej i zapytaj.
    Przy czym w niektórych tak się chamsko zachowują już na recepcji, że bym do
    nich nie szedł, w innych są całkiem mili (cały czas mam na myśli
    wierzyciela), ale to nie miejsce na tworzenie list poparcia.

    -----

  • 25. Data: 2015-09-01 19:13:37
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Tue, 1 Sep 2015 12:06:51 +0200, Beata napisał(a):

    > Nie rozumiem czego po mnie "jedziecie", skąd ten ton i agresja, czy ja wam
    > coś zrobiłam?
    Kompleksy, poczucie niespełnienia, deficyty społeczne itd.
    Zdarzają się jednak na grupie ludzie, którym udaje się nawet od nieskładnie
    i naiwnie zadających pytanie wyciagnąć istote problemu, doradzić i
    przedstawić to w jasny dla laika sposób.
    Np. ktoś przeczytawszy Twoją "osobę prawną" domysli się, że zapewne mylisz
    to pojecie z potocznym "przedsiębiorstwem/firmą" i Ci to (przy okazji)
    wytłumaczy. Inny... się przy pokazji podleczy.
    Są ludzie i parapety. ;)

    --
    pozdro
    poreba