  • 21. Data: 2018-09-14 11:02:02
    Temat: Re: GW donosi: okazywanie niezadowolenia - Bo ci "GW faszyści" mieli być kulturalni!
    Od: n...@o...pl

    w <a...@w...eu>, "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Jak rozumiem twardo lecisz po linii pytań ala "Czy twój ojciec wie że
    > jesteś pedałem?". Gratuluje bezwstydnego uporu.

    Nie, to zupełnie inne pytanie. Bardzo proste: "kiedy uczestnicy marszu
    LBGT/parasolkowego skopali młodzieńców z ONR".

    Widać masz jakieś problemy.

  • 22. Data: 2018-09-15 12:13:59
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-09-13, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    [...]

    > A o który z tematów ci chodzi?
    > Tematem na który odpowiedziałem jest ten że sugestie Olina jakoby GW
    > protestujące zostały skopane mogą wyglądać jak *jego* celowa manipulacja.
    > *Tobie* to nie pasuje? Nie dziwię się.

    No temat jest jeden. Skoro to grupa prawna, to argumenty "Eeee... yyy...
    a bo oni też to robią, o pacz <link>, <link>" powinny być ignorowane.

    A więc: czy zgadasz się z decyzją prokuratury (co sugeruje Twój pierwszy
    wpis o reakcji "niezadowolonych") i czy w związku z tym konsekwencje
    zgadzasz się na spuszczanie Tobie wpierdol przez niezadowolonych,
    czy też się nie zgadzasz i tego typu zachowania potępiasz i uznajesz,
    że Twoja pierwsza wypowiedz była wobec tego nie na miejscu?

    Przestań polityczyć, tylko zajmij jasne stanowisko.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 23. Data: 2018-09-19 00:08:39
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 11.09.2018 o 20:52, Wojciech Bancer pisze:
    /../
    > To teraz pytanie. Jak się ktoś poczuje obrażony powyższym, to jest uprawniony
    > by Ci wpuścić staropolski wpierdol, czy nie? Jeśli tak, to przyjmij to na klatę
    > i podaj adres. Dziękuję.

    Sprawa jest prosta; Gubernator Hans Frank zakazał zgromadzeń powyżej 8
    Polaków a tu sto tysięcy idzie i nie pyta się o zgodę. No to trzeba
    interweniować. Najpierw Antifa a teraz te kobitki.

  • 24. Data: 2018-09-19 00:10:09
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 14.09.2018 o 10:19, Olin pisze:
    /.../
    > Nie jest łatwo ogarnąć kulawą polszczyznę autora, ale bez trudu można
    > obejrzeć film pokazujący, jaką rewerencję okazują patriotyczni - tudzież
    > pobożni! - młodziankowie kobietom, które mogłyby być matkami i babkami:
    >
    > https://www.facebook.com/katarzyna.kwiatkowska.56808
    /videos/1569354496454478/

    Chcacemu nie dzieje sie krzywda.

  • 25. Data: 2018-09-19 06:44:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.09.2018 o 00:10, Smok Eustachy pisze:

    /videos/1569354496454478/

    > Chcacemu nie dzieje sie krzywda.

    Ależ kurwa odważni...

    BTW - uwaga przetwarzam - Magdalena Kołodziej. Kolejne nazwisko warte
    zapamiętania.

    Shrek

  • 26. Data: 2018-09-19 08:08:10
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Smok Eustachy <s...@w...pl> pisze:
    > W dniu 14.09.2018 o 10:19, Olin pisze:
    > /.../

    /videos/1569354496454478/

    > Chcacemu nie dzieje sie krzywda.

    Miej Boga w sercu! Nie pozbawiaj bohaterskich "słuchaczek Radia Maryja"
    ochrony prawa podczas takiej wspaniałej metody blokowania jakiego tylko
    zechcą pochodu! ;-)

    W końcu to geje wywalczyli ONR prawo do przemarszu bez blokowania przez
    urzędasa (prezydenta miasta) praktycznie według swojego widzimisię.
    Bez tych krótkowzrocznych "gejów i ich (medialnych) przyjaciół"
    Hanna Gronkiewicz-Waltz (prezydent Warszawy) by blokowała swoimi
    "uznaniowymi" decyzjami marsze ONR "jak leci".

    --
    A. Filip

  • 27. Data: 2018-09-19 08:17:20
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > AleĹź kurwa odwaĹźni...
    >
    > BTW - uwaga przetwarzam - Magdalena Kołodziej. Kolejne nazwisko warte
    > zapamiętania.
    >
    > Shrek

    Co wzorcowi niemieccy faszyści by zrobili "zaporze"?
    Te panie stanęły na drodze prawdziwym faszystom czy tylko zniesławiały?
    Ja widzę że "GW faszyści" to zupełnie inna para kaloszy niż wzorcowi
    niemieccy faszyści [włoscy faszyści do Polski nie dotarli (masowo)].

    --
    A. Filip

  • 28. Data: 2018-09-19 11:21:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 19 Sep 2018 06:44:37 +0200, Shrek napisał(a):

    > Magdalena Kołodziej. Kolejne nazwisko warte
    > zapamiętania.

    Pewnie nie raz jeszcze o niej usłyszymy. Ma na swoim koncie umorzenie
    sprawy głosowania w Sali Kolumnowej oraz odmowę śledztwa dotyczącego
    niewpuszczenia dziennikarzy do Sejmu.

    Kołodziej jest naczelnikiem I wydziału śledczego Prokuratury Okręgowej w
    Warszawie, dokąd awansowała z Prokuratury Rejonowej Warszawa-Mokotów. Awans
    na kierownika wydziału śledczego otrzymała za Pawła Wilkoszewskiego, byłego
    asystenta Zbigniewa Ziobry, dziś delegowanego do Prokuratury Krajowej. Już
    za ,,dobrej zmiany", w zeszłym roku, dostała 10 tys. zł nagrody.

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/176403
    4,1,magdalena-kolodziej--wzorowa-prokurator-pis.read
    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 29. Data: 2018-09-19 14:07:14
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /.../

    > Miej Boga w sercu! Nie pozbawiaj bohaterskich "słuchaczek Radia Maryja"
    > ochrony prawa podczas takiej wspaniałej metody blokowania jakiego tylko
    > zechcą pochodu! ;-)

    Właśnie gdyby klaka tych nieszczęsnych osób wcześniej oświadczyła, ze
    jak paru gości zablokuje se manifę to ona się rozejdzie i sobie pójdzie
    to by była inna rozmowa.

  • 30. Data: 2018-09-19 14:08:30
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>